Gsm Geplaatst 27 Juli, 2023 Geplaatst 27 Juli, 2023 Wie heeft er dakdragers en dakkoffer in gebruik en wie heeft er een trekhaak op de Niro HEV ? Welke hebben jullie ? Ik ga een paar keer naar Zweden om te klussen en moet dan o.a. gereedschap in de kofferbak meenemen en dan kan kleding in de koffer op het dak. Later moet ik grotere dingen meenemen en dan denk ik aan een grote bagagewagen. Quote
ArdeBr Geplaatst 30 Juli, 2023 Geplaatst 30 Juli, 2023 Net zoals GSM zou ik ook wel een trekhaak op mijn nieuwe KIA Niro HEV (2023) willen laten monteren. Bij de KIA-dealer zelf is een afneembare trekhaak iets van 1300 Euro. Via de ANWB ben je bij Trekhaakcentrum een stuk voordeliger uit. Heeft iemand ervaring met deze leverancier? En moet er een stuk uit je bumper gezaagd worden als zo’n trekhaak wordt gemonteerd? Wie heeft er al ervaring mee? Quote
Gsm Geplaatst 30 Juli, 2023 Topic Starter Geplaatst 30 Juli, 2023 Denk dat Kia altijd wel duurder is, trekhaak excl. kabel set kost €970 incl montage dus de kabelset kost dan ±€330 Ik heb de Niro HEV van 2019 en een trekhaak kost bij trekhaakcentrum €885 all inclusief Via de ANWB krijg je een verloopstekker + kniematje + witte plaat t.w.v. €50 gratis, zo begrijp ik het. Quote
fiddler Geplaatst 12 Augustus, 2023 Geplaatst 12 Augustus, 2023 En gratisbonus erbij het uitschakelen van je Cruise Control. Wat een downer ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.