Jump to content

Gsm

Leden
  • Content Count

    112
  • Joined

  • Last visited

  • Country

    Netherlands

Community Reputation

4 Neutraal

About Gsm

  • Rank
    Lid

Algemeen

  • Geslacht
    Man
  • Auto
    Niro executiveline
    Viofo A119 V3 dashcam

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Net weer geprobeerd en nu lukte het wel dus heb ik nu toch alles binnen en uitgepakt
  2. Ja maar afgebroken want het zijn dan 7 bestanden waarvan de eerste 6 per bestand ruim 5½uur duurt om te downloaden.
  3. Oeps snap er niets van, doe ik dan wat fout ? Gisteren 1 en 2 en 4 gedownload want 3 kon ik dus niet downloaden en nu nog steeds niet Net ook de andere even geprobeerd en nu kan ik ook 1 en 2 niet meer downloaden, 4 nog wel Deze melding krijg ik
  4. Ik kan mijn bericht hiervoor niet wijzigen of aanpassen maar vanmorgen en zojuist nog steeds het zelfde. Zijn er meerdere die part 3 niet kunnen downloaden ?
  5. Ik heb via G-drive geprobeerd te downloaden maar krijg part3.rar niet gedownload wegens het overschrijden van het maximale downloads maar dat is al vanaf gisteren toen je het hier melde. Vraagje klopt dat ?
  6. Weet ik maar hier heeft TS geen baad bij want bij hem staat rijbaan begeleiding uit
  7. Jammer anders was het opgelost Helaas weet ik nu niet iets te bedenken want ik hoor alleen daar de piepjes van Ik blijf het volgen en als ik nog iets weet zal ik het melden Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  8. Heb je rijbaan begeleiding aan staan ? Als je dan over de streep gaat hoor je piepjes Links hoor ik het iets harder dan rechts Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  9. Weer bedankt voor de bevestiging dat het niet schadelijk is. De 4,3V die ik ergens las zal dan van een ouder model zijn geweest en waarschijnlijk een lood accu die dan te ver is leeg getrokken en dat kan met een Li-ion accu waar inderdaad een BMS in zit niet. Ik laat parkeermodus zo staan nu ik weet dat het geen kwaad kan voor de accu en ik verplicht ben om er elke dag even mee te rijden, goed excuus naar vrouw lief
  10. Denk het wel, als de hardwire kit ingesteld staat op 12,4V en de BMS stopt bij 12,5 dan is die eerder en werkt de hardwire kit eigenlijk niet icm een BMS Li-ion accu Met een loodaccu wel want daar zit geen BMS in Verbeter me als ik het mis heb
  11. Ik las her en der dat de Niro soms een lood startaccu heeft van 90Ah en dan weer een AGM 45Ah maar misschien beiden bij oudere modellen. Het laatste wat ik vond is dat de startaccu bij de hybride accu zit en dat zou onder de achterbank moeten zitten en dat zou mij aannemelijk lijken gezien je melding en waarom ik nergens een startaccu kan vinden. Is het ergens te vinden hoeveel Ah die lithium-ion accu is ? Dan blijft de vraag of het schadelijk voor de accu is als die leeg getrokken wordt want diepontlanding is namelijk funest voor een Li-ion Hoe leeg is leeg ? Helemaal leeg zoals ik ergens las dat die 4,3V was of wordt die bij de nieuwere Niro´s van na 2018 toen de reset knop er in kwam uitgeschakeld door de BMS als die beneden een bepaalde spanning komt, bv onder de 12,4V ? En kan je onbeperkt resetten ? Dan een andere vraag, is het zo dat de "startaccu" een kleine accu is die alleen verbinding maakt en start je op de hybride accu ? Dat zou verklaren dat er een hele kleine startaccu in zit dus met weinig Ah want die hoeft dan niet te starten maar alleen een verbinding te maken om te kunnen starten en om de accessoires te voorzien van stroom.
  12. Is dat een foto van de accu in de kofferbak ? Daar zit die van mij niet maar volgens mij onder de achterbank. Er zou ergens een sticker moeten zitten waarop de gegevens van de accu die nu steeds leeg is maar waar kan ik die vinden ?
  13. Dat weet ik inmiddels dat die ingebouwd zit maar er moet toch ergens een sticker zitten met de gegevens van de start accu ? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  14. Ik twijfel nog of ik de parkeermodus moet uit zetten, vind het wel handig alleen moet ik als die te lang stil heeft gestaan de reset knop gebruiken. Geen probleem als ik maar weet of het niet schadelijk is voor de start accu. In het instructie boekje wat ik bij de niro heb gekregen kan ik nergens vinden welke accu er in zit. De sticker in het boekje is een voorbeeld sticker. Er staat in het boek(je) dat op 1-40 iets moet staan over "leegraken van 12 accu" maar ook daar over kan ik niets vinden op 1-40. Ik ga het melden bij de dealer en denk er over om gelijk de zomercheck te laten doen, checken ze gelijk de accu als het goed is. Toch nog even gezocht op dit forum naar dit probleem en het blijkt een probleem te zijn die velen hebben en wat ook al bekend is bij de importeur. Dit is het bewuste topic De reset knop is denk ik niet voor niets in 2018 ingebouwd. Ook heb ik gezocht naar de start accu maar kon die niet vinden en die zit nu onder de bank bij de grote accu ingebouwd. Weet iemand waar ik de sticker van de start accu kan vinden ? Volgens het andere topic zit er een AGM 45Ah in maar dat zou op de sticker moeten staan
  15. Wel vreemd dan dat de dealer waar ik deze Niro van 2019 heb gekocht deze Viofo aanbeveelt maar er dan niet bij zegt dat parkeermodus niet aan mag staan. Had ik ook de hardwire kit niet hoeven te kopen. Maar concludeer ik uit jullie verhaal dat er niets aan te doen is en dit een "probleempje" is van de Niro met de nieuwe accu ? Dan moet ik dus parkeermodus uit zetten ?! Of laten testen bij de dealer of bv de accu wel goed is en welke er in zit of kan ik dat zelf zien ?
×
×
  • Create New...