Jump to content
 

Gsm

Leden
  • Content Count

    185
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Gsm last won the day on March 31

Gsm had the most liked content!

Community Reputation

12 Goed

About Gsm

  • Rank
    Lid

Algemeen

  • Geslacht
    Man
  • Auto
    Niro executiveline
    Viofo A119 V3 dashcam

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Gsm

    kofferbakaccu

    Dat zal ook niet zo zijn maar dat weten de specialisten hier wel te vertellen Waar het omgaat is dat de start accu bij mij tegen de hybride accu aan zit
  2. Gsm

    kofferbakaccu

    Chef werkplaats en monteur gesproken dus niet de verkoper Monteur zei mij dat die bij 11 volt nog moet kunnen starten maar zeker de deuren en spiegels moeten dan nog automatisch werken Er van uitgaande dat er een lithium accu in zit zal die beschermt worden door een bms en zal de accu afgekoppeld worden als die onder een bepaalde spanning komt Om de accu in goede conditie te houden mag die niet verder dan 20%SOC komen en dat is gelijk aan 12,8v Dat weet ik en dat behoort een chef werkplaats en monteur ook te weten
  3. Gsm

    kofferbakaccu

    Ben ook weg bij de dealer in Houten en nu (voorlopig) naar de dealer in Vianen Als je inderdaad dat niet weet te vinden bij een Niro van 2019 dan wil je toch geen service daar laten doen. Bij de 2e service beurt werd mij gevraagd of de remolie ook volgens de voorschrift ververst moest worden [emoji30] Nee = weg garantie dus wat blijft er over JA Oh dan duurt het een uurtje langer voor die klaar is
  4. Gsm

    kofferbakaccu

    Bedoel je dat ik moet weten waar de accu zit en dat aan de dealer doorgeven [emoji23][emoji23]
  5. Gsm

    kofferbakaccu

    Heeft mij bijna een week in de garage gekost En nadat dealer in Houten het gevonden had wisten ze niet wat voor accu dat was In KIA Nederland heb ik ook geen vertrouwen want die bemiddelen totaal niet en vertrouwen de dealer.
  6. Gsm

    kofferbakaccu

    Yep ik ook en die zit bij mijn Niro tegen de hybride accu aan en dat is het deel wat zwart is op de foto
  7. Gsm

    kofferbakaccu

    Zo zie je maar weer, een hele klus om de accu te vinden [emoji16] Zelfs de dealer wist dat niet en heeft KIA Nederland moeten vragen en toen bleek dat die onder de achterbank zat
  8. Klopt zelfs niet eens begrip of een sorrie laat staan dat ze wat doen voor de klanten die zorgen dat zij eten op de plank hebben. Tot mijn 50e heb ik Fiat gereden en nooit problemen gehad en al 21 jaar rij ik Suzuki en ook geen problemen gehad
  9. Dat vermoeden heb ik ook, geen enkele actie van zowel de dealer maar helaas ook niet van KIA Nederland. Van de 3 negatieve opmerkingen over de dealer wordt er maar op één ingegaan en de andere 2 wordt niet meer over gesproken. Wel worden de woorden van de dealer gelooft want ook in de 2e en laatste brief die ik vandaag ontving staat dat de dealer al heeft aangegeven dat zij een andere bevinding hebben dan wat ik in mijn eerste brief beschreef. Ze hebben dus één keer geïnformeerd bij de dealer van Werkhoven en daaruit de conclusie getrokken dat dat de waarheid is en zaak gesloten. Ook v
  10. Gsm

    Kia pitstop 2021 vraagje

    Bedankt voor de tip maar Schelluinen is niet om de hoek Ik was bij van Werkhoven in Houten maar werd onbeschoft behandeld om dat ik het niet met ze eens was, ik moest mijn mond houden werd mij door de telefoon gezegd. In plaats van mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek werd ik alleen gebeld maar niet op de hoogte gehouden van de voortgang. Ook twijfel ik of ze de kennis in huis hebben want ze wisten niet eens waar de accu zat en moet ik, zo schreef KIA Nederland mij, dankbaar zijn dat ze een goede accu gratis hebben vervangen voor een andere uit een showroom auto. Maar goed
  11. Gsm

    Kia pitstop 2021 vraagje

    Ik begrijp dat je niet weet wat er nu gecheckt wordt ? Als er wat defect is dan is het toch garantie ? Helaas heb ik geen goede ervaring met de Kia dealers dus ben ik argwanend.
  12. Ik kreeg een mail voor een gratis pitstop maar wat houd dit in ? Het is gratis en er worden 15 onderdelen gecontroleerd maar, misschien negatief, moet ik rekening houden dat ze altijd wel wat vinden ? En wat controleren ze ? Heeft iemand het al laten doen en wat was het resultaat ?
  13. Wat is de laatste kaart en software voor de Niro van 2019 met sd slot ? Op deze link staat software en kaart van 2020, zijn er nog geen nieuwere versies ? Dit heb ik er nu in zitten.
  14. Werkhoven in Houten is een kleine maar echte KIA dealer alleen van klantenbinding hebben ze niet gehoord. Zo ben ik nog nooit uitgenodigd voor een oplossend gesprek en ging de conversatie via de telefoon waarin ik uitgekafferd werd en mijn mond moest houden Inmiddels hoorde ik dat er het afgelopen jaar nog 3 weg zijn gegaan. In het laatste telefonisch gesprek met de receptionist heb ik de dealer al gezegd dat ik KIA Nederland een brief met mijn ervaringen en klachten gaat sturen en dat vond die prima, de manager heb ik nog nooit hierover gesproken. Ik moet alleen nog even wachten met de brief
  15. Laatste update, accu is niet meer leeg geweest en zodra er een nieuwe hardwire kit versie uit is wordt die mij toegestuurd door Viofo USA Zover zo goed alleen ben ik ook weg gegaan bij KIA dealer van Werkhoven in Houten, wat een stelletje onbeschofte mensen zitten daar. Komen afspraken niet na - geen overleg met mij gedaan - geen kennis van zaken - ik werd onbeschoft te woord gestaan - ze zeggen dat er geen lekstroom was gemeten terwijl het GPS blokje alleen al stroom trekt - beweren dat de camera niet aanwezig was terwijl die constant in de auto zat. Ik ben voor de service beurt geweest
×
×
  • Create New...