Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Dakdragers en trekhaak

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wie heeft er dakdragers en dakkoffer in gebruik en wie heeft er een trekhaak op de Niro HEV ?
Welke hebben jullie ?
Ik ga een paar keer naar Zweden om te klussen en moet dan o.a. gereedschap in de kofferbak meenemen en dan kan kleding in de koffer op het dak.
Later moet ik grotere dingen meenemen en dan denk ik aan een grote bagagewagen.

Geplaatst

Net zoals GSM zou ik ook wel een trekhaak op mijn nieuwe KIA Niro HEV (2023) willen laten monteren. Bij de KIA-dealer zelf is een afneembare trekhaak iets van 1300 Euro. Via de ANWB ben je bij Trekhaakcentrum een stuk voordeliger uit. Heeft iemand ervaring met deze leverancier? En moet er een stuk uit je bumper gezaagd worden als zo’n trekhaak wordt gemonteerd? Wie heeft er al ervaring mee?

Geplaatst

Denk dat Kia altijd wel duurder is, trekhaak excl. kabel set kost €970 incl montage dus de kabelset kost dan ±€330
Ik heb de Niro HEV van 2019 en een trekhaak kost bij trekhaakcentrum €885 all inclusief
Via de ANWB krijg je een verloopstekker + kniematje + witte plaat t.w.v. €50 gratis, zo begrijp ik het.

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...