NilsG Geplaatst 25 Augustus, 2023 Geplaatst 25 Augustus, 2023 Ik zoek nog eigenlijk nog wat inspiratie voor de instellingen van het dashboard, ik vind het lastig om een goede keuze te maken en vraag mij af wat nuttig is en wat niet Zelf heb ik deze nog vrij standaard staan maar vroeg mij af wat jullie voorkeur heeft. Een foto van het dashboard is natuurlijk ook altijd fijn ter inspiratie. Quote
Kenniani Geplaatst 25 Augustus, 2023 Geplaatst 25 Augustus, 2023 Volgens mij kan je niks instellen toch, maar kiezen tussen 3 layouts, ik heb voor landschap layout gekozen, deze veranderd gedurende de dag en afhankelijk van het weer, erg vet. De andere 2 met de tellers vind ik niet zo bezonder. Quote
Henri497 Geplaatst 25 Augustus, 2023 Geplaatst 25 Augustus, 2023 10 minuten geleden, zei Kenniani: Volgens mij kan je niks instellen toch, maar kiezen tussen 3 layouts, ik heb voor landschap layout gekozen, deze veranderd gedurende de dag en afhankelijk van het weer, erg vet. De andere 2 met de tellers vind ik niet zo bezonder. Yepp heb ik ook, is een mooi scherm en ziet er niet zo hysterisch uit als die andere twee schermen. Heb zowel in eco als in sport stand wel het toerental in beeld, dan zie ik meteen of ik elektrisch rijd of evt met een te hoog toerental. Verder heb ik het infoscherm aan de linkerkant altijd op het navigatiescherm staan en rechts meestal de radio. Quote
Kenniani Geplaatst 25 Augustus, 2023 Geplaatst 25 Augustus, 2023 Toerental heb ik ook rechts staan, kan je dat aanpassen? Waarschijnlijk heb ik het 1x zo ingestelt. Infoscherm heb ik altijd(wireless) Android Auto. Quote
Henri497 Geplaatst 25 Augustus, 2023 Geplaatst 25 Augustus, 2023 53 minuten geleden, zei Kenniani: Toerental heb ik ook rechts staan, kan je dat aanpassen? Waarschijnlijk heb ik het 1x zo ingestelt. Ik weet het niet zeker maar volgens mij zie je of het toerental of het gemiddelde verbruik? Je kunt zelfs via de app en voertuiginstellingen het vinkje aan of uit zetten bij de eco stand en sport stand. Ik denk dat Kia er vanuit gaat dat mensen in de eco stand liever het verbruik zien en mensen in de sportstand het toerental Quote
Kenniani Geplaatst 26 Augustus, 2023 Geplaatst 26 Augustus, 2023 Haha zou kunnen idd, gemiddeld verbruik zie je toch altijd aan staan in het midden onder, dus toerental beter om daar neer te zetten Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.