Ronweb1 Posted August 25 Share Posted August 25 Hallo, mijn nieuwe Stonic 1.0 T-GDi MHEV 74 kW DynamicPlusLine 5d wordt volgens mijn dealer (Virena in Ten Boer) verwacht in week 40/42. Weet iemand met welk schip deze naar Nederland komt en of hij misschien zelfs al onderweg is? Ik heb dit bij Kia Nederland nagevraagd maar zij konden mij hier niet verder mee helpen. Ik zou de 'reis' van de auto graag willen volgen. Alvast dank voor je reactie, met vriendelijke groet, Ron Weber Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronweb1 Posted September 12 Author Share Posted September 12 Goedemorgen, deze kan gesloten worden. De auto is nog niet eens gemaakt. Pas laat gemeld door dealer, maar toch netjes dat je op de hoogte wordt gehouden. Nog maar even wachten op de levering van de auto; zoals het er nu voorstaat in week 47. met vriendelijke groet, Ron Weber Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts