EddyFox Posted September 11 Share Posted September 11 Beste heren en dames, Ik ben in het trotse bezit van een Kia Rio 3 2015 (facelift versie). Ik wil graag mijn radio/navigatie systeem upgraden met een aftermarket versie om zodoende gebruik te kunnen maken van dab+ en Android auto. Nu ben ik daar niet zo bang voor omdat er veel kant en klaar spul voor te krijgen is. Maar om het geluid wat meer volume te geven ben ik vanplan om een underseat subwoofer te plaatsen. De signaal en highinput kabels voorzie ik ook geen probleem mee. Maar de plus kabel vanaf de accu daar in tegen wel. Ik heb even gezocht onder de motorkap naar een doorvoerdopje, echter niks gevonden. Ik ga niet de pluskabel uit de zekeringdoos halen zoals ik al eerder hier op het forum gelezen heb. Concrete vraag. Is er een doorvoer in het schutbord (zo ja, waar?) of is er gewoon geen mogelijkheid? Oh ja, de auto heeft een start-stop functie, moet ik hier nog rekening mee houden? Alvast bedankt voor jullie hulp. Groetjes Arnold Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted September 11 Share Posted September 11 Er zit links achter de moderkuip een plek om naar buiten te gaan maar das echt een K klus Ik zelf prik hem altijd achter de accu door dat grote rubber waar ook de motor kabel enz naar buiten komt Start stop functie geen probleem ( als die het zowiezo al doet ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EddyFox Posted September 11 Author Share Posted September 11 Oké. Daarna even afkitten ofzo? Start stop doet het goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted September 11 Share Posted September 11 nou ik prik er een klein gaatje in kleiner dan de kabel en vet dan een stukje kabel in en trek hem zo door dan is er ook geen last van lekkage maar een extra kloddertje kit altijd goed 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EddyFox Posted September 11 Author Share Posted September 11 Komt dan onder bij de stuur uit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted September 11 Share Posted September 11 Ja klopt helemaal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts