Turboprop Geplaatst 21 September, 2023 Geplaatst 21 September, 2023 Na een update van de KiaConnect app, zie ik geen ritten administratie meer. Hebben anderen dit ook ? Quote
neho Geplaatst 21 September, 2023 Geplaatst 21 September, 2023 De ritten staan nu op een andere plaats. Open Status, vervolgens Voertuigmanagement, Rij-informatie, Rij-informatie detail: daar staan de ritten per dag vermeld. Quote
Turboprop Geplaatst 21 September, 2023 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2023 19 minuten geleden, zei neho: De ritten staan nu op een andere plaats. Open Status, vervolgens Voertuigmanagement, Rij-informatie, Rij-informatie detail: daar staan de ritten per dag vermeld. Knap verstopt. Dank. Quote
Sigmasailor Geplaatst 21 September, 2023 Geplaatst 21 September, 2023 Hebben ze denk ik gedaan om een aanwezige fout te verstoppen. Er klopt helemaal niets van de verbruikscijfers (ze vergeten bij Kia de recuperatie te verrekenen). Dat hebben ze nu ook 'verstopt' en voor het gemak de gereden kilometers ook maar 'zoekgemaakt'. 1 Quote
neho Geplaatst 22 September, 2023 Geplaatst 22 September, 2023 18 uur geleden, zei Sigmasailor: Hebben ze denk ik gedaan om een aanwezige fout te verstoppen. Er klopt helemaal niets van de verbruikscijfers (ze vergeten bij Kia de recuperatie te verrekenen). Dat hebben ze nu ook 'verstopt' en voor het gemak de gereden kilometers ook maar 'zoekgemaakt'. De gereden kilometers staan nu per kalendermaand vermeld in een grafiek. Verbruik per maand wordt berekend over de afgelopen 28 dagen. Loopt dus niet synchroon. Veel gegevens maar weinig inzichtelijk. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.