Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Scherm van navigatie/radio heel vlekkerig na schoonmaakbeurt

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Op 11-5-2025 om 14:30, zei Timpel:
Nog even voor de volledigheid: na wat speurwerk kwam ik erachter dat meer mensen dit probleem hebben. Het blijkt dus de beschermfolie die er door de fabriek opgeplakt wordt, en er eigenlijk door de dealer moet worden afgehaald. Dat is bij mij niet gebeurd en dan krijg je dit. Het is een soort screenprotector dus, maar dan van zacht materiaal en na een paar jaar zit het er volledig opgebakken.

Vandaag de auto in de zon gezet en op het middaguur gaan pielen. Ook nog een hittefohn gebruikt maar dit maakte weinig uit (ik durfde hem ook niet te heet te zetten). Eerst met m'n nagels maar dat had weinig effect. Toen heb ik een groot afbreekes gepakt, er een stuk zo breed als twee cm afgebroken en dat er onder de folie gestoken. Dat ging verrassend goed. Na een kwartiertje pielen was het plastic eraf. Daarna nog wat boenwerk met een oplosser (ik heb Den Braven Cleaner/activator gebruikt) en het scherm is als nieuw.

Zie foto's .

IMG20250511135523.jpg

IMG20250511141840.jpg

Idd mooi resultaat.

Geplaatst
Op 18-5-2025 om 23:20, zei stef22:

Ik zag geen anti reflectie laag.... maar zou kunnen. Ik vind na het schoonmaken het wel meevallen met reflecteren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...