Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Afgelopen maandag mijn Niro in ontvangst genomen. Ben er erg blij mee, rijd heerlijk. Moet wel weer even wennen aan alle piepjes en rateltjes. Maar ook hoe zaken in te stellen.

Toen ik in december een proefrit maakte had ik een auto waarbij de achtergrond van het cluster een foto van een landschap was. Dat vind ik mooi en wil ik eigenlijk ook. Nu heb ik wel ontdekt hoe het thema te veranderen (hoewel er niet echt veel veranderd) maar de foto krijg ik niet.

Zie ook onderstaande video vanaf 1:58. De optie "Dynamic/dynamisch" heb ik niet. Weet iemand het antwoord?

Geplaatst

Ik heb het antwoord inmiddels zelf gevonden.

Het is de bovenste optie aanklikken "Achtergrond volgt buitenomgeving".

• 1 jaar later...
Geplaatst
Op 19-10-2023 om 12:54, zei MarcelE:

Ik heb het antwoord inmiddels zelf gevonden.

Het is de bovenste optie aanklikken "Achtergrond volgt buitenomgeving".

Is dat alleen op ev of heeft de hybride dat ook  want vind het niet of fimpje maken

Geplaatst
19 uur geleden, zei Valeria:

Is dat alleen op ev of heeft de hybride dat ook  want vind het niet of fimpje maken

Ik heb de hybride, maar ik ga er vanuit dat het op iedere Niro zit. Maar kan zijn dat de software inmiddels veranderd is

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...