MarcelE Posted October 19, 2023 Posted October 19, 2023 Afgelopen maandag mijn Niro in ontvangst genomen. Ben er erg blij mee, rijd heerlijk. Moet wel weer even wennen aan alle piepjes en rateltjes. Maar ook hoe zaken in te stellen. Toen ik in december een proefrit maakte had ik een auto waarbij de achtergrond van het cluster een foto van een landschap was. Dat vind ik mooi en wil ik eigenlijk ook. Nu heb ik wel ontdekt hoe het thema te veranderen (hoewel er niet echt veel veranderd) maar de foto krijg ik niet. Zie ook onderstaande video vanaf 1:58. De optie "Dynamic/dynamisch" heb ik niet. Weet iemand het antwoord? Quote
MarcelE Posted October 19, 2023 Author Posted October 19, 2023 Ik heb het antwoord inmiddels zelf gevonden. Het is de bovenste optie aanklikken "Achtergrond volgt buitenomgeving". Quote
Valeria Posted January 29 Posted January 29 Op 19-10-2023 om 12:54, zei MarcelE: Ik heb het antwoord inmiddels zelf gevonden. Het is de bovenste optie aanklikken "Achtergrond volgt buitenomgeving". Is dat alleen op ev of heeft de hybride dat ook want vind het niet of fimpje maken Quote
MarcelE Posted January 30 Author Posted January 30 19 uur geleden, zei Valeria: Is dat alleen op ev of heeft de hybride dat ook want vind het niet of fimpje maken Ik heb de hybride, maar ik ga er vanuit dat het op iedere Niro zit. Maar kan zijn dat de software inmiddels veranderd is Quote
Recommended Posts