Guest Jantje Posted October 31, 2009 Posted October 31, 2009 Goeie middag, Ik ben jan en inmiddels al iets meer dan een maand de gelukkig eigenaar van een kia pro'ceed 1.4 ISG fiftheen. Alleen wel al tot de conclusie gekomen dat ik toch een diesel had moeten kopen. Heb inmiddels al 3700km gereden in 1 maand. Quote
Smart Posted October 31, 2009 Posted October 31, 2009 Hallo Jan, Allereerst welkom op dit forum. Je hebt een hele mooie auto. Bevalt het ISG goed? Veel lees- en postplezier toegewenst! Quote
Guest Jantje Posted October 31, 2009 Posted October 31, 2009 Hallo Jan, Allereerst welkom op dit forum. Je hebt een hele mooie auto. Bevalt het ISG goed? Veel lees- en postplezier toegewenst! aan de ene kant bevalt de isg prima, aan de andere kant niet helemaal. als een stoplicht echt wat langer duurd dan slaat de motor al vrij snel uitzichzelf weer aan vanwege de accuspanning bescherming. Ik vindt dit toch echt zeer snel gaan. Bij de eerste beurt maar met de dealer overleggen of er eventueel een zwaardere accu in kan Quote
Peterrrrr Posted October 31, 2009 Posted October 31, 2009 Hey jan, welkom ! Dacht even dat mijn auto gejat was... heb precies dezelfde ! ISG kan gewoon uit hoor, werkt dan op zijn best hehehe Quote
Relena Posted October 31, 2009 Posted October 31, 2009 Hallo Jan, welkom op dit forum vanuit het mooie Limburg. Groetjes, Relena Quote
Guest Jantje Posted October 31, 2009 Posted October 31, 2009 Hey jan, welkom ! Dacht even dat mijn auto gejat was... heb precies dezelfde ! ISG kan gewoon uit hoor, werkt dan op zijn best hehehe haha ik weet dat het uit kan, maar je merkt het verschil toch wel in het gemiddelde verbruik. Quote
Guest GreyGriffin Posted October 31, 2009 Posted October 31, 2009 Hallo Jan, Ook ik heet je welkom op dit forum. Altijd leuk om te lezen dat iemand zo blij is met z'n nieuwe auto, dat-ie er in Quote
Recommended Posts