Jump to content

Even voorstellen

Recommended Posts

Posted

Goeie middag,

Ik ben jan en inmiddels al iets meer dan een maand de gelukkig eigenaar van een kia pro'ceed 1.4 ISG fiftheen.

Alleen wel al tot de conclusie gekomen dat ik toch een diesel had moeten kopen. Heb inmiddels al 3700km gereden in 1 maand. :lol:

post-1925-1297852843,17_thumb.jpg

post-1925-1297852843,89_thumb.jpg

Posted

Hallo Jan,

Allereerst welkom op dit forum. Je hebt een hele mooie auto. Bevalt het ISG goed?

Veel lees- en postplezier toegewenst!

Posted
Hallo Jan,

Allereerst welkom op dit forum. Je hebt een hele mooie auto. Bevalt het ISG goed?

Veel lees- en postplezier toegewenst!

aan de ene kant bevalt de isg prima, aan de andere kant niet helemaal.

als een stoplicht echt wat langer duurd dan slaat de motor al vrij snel uitzichzelf weer aan vanwege de accuspanning bescherming. Ik vindt dit toch echt zeer snel gaan. Bij de eerste beurt maar met de dealer overleggen of er eventueel een zwaardere accu in kan

Posted

Hey jan, welkom ! Dacht even dat mijn auto gejat was... heb precies dezelfde ! ;)

ISG kan gewoon uit hoor, werkt dan op zijn best hehehe

Posted
Hey jan, welkom ! Dacht even dat mijn auto gejat was... heb precies dezelfde ! ;)

ISG kan gewoon uit hoor, werkt dan op zijn best hehehe

haha ik weet dat het uit kan, maar je merkt het verschil toch wel in het gemiddelde verbruik.

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Jan,

Ook ik heet je welkom op dit forum. Altijd leuk om te lezen dat iemand zo blij is met z'n nieuwe auto, dat-ie er in