Jeroen Hermes Posted October 26, 2023 Posted October 26, 2023 Wie heeft hier ook last van. Bij het wegrijden met koude motor schokt de koppeling. Het is als of de koppeling stapsgewijs slipt. Clutch judder noemen ze het. Ik heb inmiddels de derde koppelings set en gemodificeerd vliegwiel in mijn Xceed 1.0 gdi 120 pk van 2021 zitten maar hij doet het nog steeds. Ik heb gehoord dat het een probleem is wat vaker voorkomt. Bij navraag op de kia pagina op facebook had ik binnen 12 uur al 25 reacties van het zelfde probleem. Nu willen ze mijn koppeling weer vervangen maar daar heb ik geen goed gevoel bij. Er klopt gewoon iets niet.Het probleem is met een filmpje via de dealer bij Kia Nederland neergelegd maar die doen er niks mee. Fijn dat ze 7 jaar garantie geven ik hoop dat ze eindelijk eens de verantwoordelijkheid nemen en het juist oplossen. Wie herkent dit probleem of beter wie heeft de juiste oplossing. Auto is 2 jaar en heeft 35k gelopen. Ik dacht ik zal het na 2 jaar aanmodderen social media eens gaan gebruiken misschien leest Kia Nederland wel mee en komen ze een keer in actie. Quote
Recommended Posts