pippo Geplaatst 26 Maart, 2006 Topic Starter Geplaatst 26 Maart, 2006 koop de instal van mij over maar deze is niet zo zwaar (800 of 1200) afmeten, tekenen , berekenen en beginnen bouwen als je 800 tot 1200 wilt gaan heb je waarschijnlijk meer liters nodig om je sub lekker te laten spelen, dus kun je best de holte van het reservewiel inleggen met polyester om zoveel mogelijk plaats nuttig te gebruiken contacteer eventueel Tazteam even , hij is meer thuis op het gebied van music grtz Quote
Laurenzzpicanto Geplaatst 26 Maart, 2006 Geplaatst 26 Maart, 2006 Ben nu een beetje aan het rondvragen, ook aan tazteam om evt nog wat onderdelen te bestellen.. Beetje eind deze week ga ik eens mn kofferbak proberen op te meten hoeveel liter er ongeveer onderzit. Quote
pippo Geplaatst 26 Maart, 2006 Topic Starter Geplaatst 26 Maart, 2006 bij tazteam zul je zeker goede raad kunnen verkrijgen Quote
Tazteam Geplaatst 26 Maart, 2006 Geplaatst 26 Maart, 2006 bij tazteam zul je zeker goede raad kunnen verkrijgen Zeker weten Pippo, de e-mails vliegen over en weer. Quote
Laurenzzpicanto Geplaatst 26 Maart, 2006 Geplaatst 26 Maart, 2006 haha zeker weten! gaat helemaal goedkomen Quote
Takis Geplaatst 14 Februari, 2008 Geplaatst 14 Februari, 2008 Pippo, Je picanto ziet er zeer mooi uit. Ik weet nog niet of de mijn zulke uitgebreide veranderingen gaat ondergaan. Weet nu in elk geval wel bij wie ik terecht kan voor vragen over modificaties aan het exterieur. Quote
Tazteam Geplaatst 14 Februari, 2008 Geplaatst 14 Februari, 2008 Ik denk dat de Pica van Pippo een beetje standaard is, en dat er weinig tot niets aan gedaan is, dit volgens de berichten op andere fora. Hij is wel met heel veel enthousiastme eraan begonnen, maar is uiteindelijk nooit tot een eindresultaat gekomen, wel erg jammer trouwens. Philip Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.