Robbie T Posted November 12, 2023 Posted November 12, 2023 Ik heb afgelopen week te horen gekregen dat eindelijk m'n Vin nummer bekend is hoe lang duurt het nog voordat je ermee kan rijden ? iemand ervaring Quote
raz Posted December 6, 2023 Posted December 6, 2023 Hoe lang duurt het totdat het voertuig vanaf de haven ln Rotterdam daadwerkelijk aankomt bij de dealer ? Quote
Wim-A Posted December 6, 2023 Posted December 6, 2023 Ik heb dit in een andere discussie gevonden: "Mijn PHEV GT-Plusline staat al vanaf begin september in de haven Rotterdam te wachten op transport. Medio maart besteld via leasemaatschappij. Laatste bericht is dat de auto hopelijk (maar garantie durven ze niet te geven) in januari zal worden uitgeleverd". Quote
gjklasens Posted December 7, 2023 Posted December 7, 2023 Ik heb dit in een andere discussie gevonden: "Mijn PHEV GT-Plusline staat al vanaf begin september in de haven Rotterdam te wachten op transport. Medio maart besteld via leasemaatschappij. Laatste bericht is dat de auto hopelijk (maar garantie durven ze niet te geven) in januari zal worden uitgeleverd".Mijn auto staat al sinds 6 nov in Rotterdam.Zou 15 dec bij dealer zijn en dan 1e week januari leveren Quote
raz Posted December 7, 2023 Posted December 7, 2023 1 uur geleden, zei gjklasens: Mijn auto staat al sinds 6 nov in Rotterdam. Zou 15 dec bij dealer zijn en dan 1e week januari leveren heb jij ook een Kia Sportage ? Quote
gjklasens Posted December 8, 2023 Posted December 8, 2023 Ik heb ook een Kia Sportage. Toevallig vandaag het kenteken gekregen. Besteld 18 augustus 2023. Dus binnen 4 mnd geleverd. Infra red PHEV GT PluslineVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
raz Posted December 8, 2023 Posted December 8, 2023 2 uur geleden, zei gjklasens: Ik heb ook een Kia Sportage. Toevallig vandaag het kenteken gekregen. Besteld 18 augustus 2023. Dus binnen 4 mnd geleverd. Infra red PHEV GT Plusline Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Heb jij het kenteken al voordat het voertuig fysiek binnen ls bij de dealer ? Dacht dat ze dat alleen konden aanvragen als hij bij hun was Quote
gjklasens Posted December 8, 2023 Posted December 8, 2023 Geen idee. Ik kreeg mail binnen met kenteken en meldcode. Quote
Recommended Posts