MarcelE Posted January 22, 2024 Posted January 22, 2024 (edited) Sinds oktober rijd ik in redelijke tevredenheid in de MY'23 Niro hybride. De auto rijd prima verder maar de ingebouwde navigatie is toch wel drama zeg. Ik krijg het maar niet voor elkaar om de POI's op het scherm zichtbaar te krijgen terwijl ik dat gewoon heb aangevinkt op de bewuste plek. Heeft iemand van jullie dat wel werkend? En zo ja, hoe dan? Het onderstaande plaatje heb ik van mijn tomtom navigatie waar een POI wel zichtbaar is, in dit geval benzinestations: Het gekke is dat ik wel scholen en dergelijke zie (echter zijn die niet aan of uit te vinken), maar ook bijvoorbeeld Golfbaan Naarderbos. Deze golfbaan is zo'n 5 jaar geleden al failliet gegaan en bestaat dus al lang niet meer. Kan iemand eens een foto plaatsen hoe bij jullie de POI's zichtbaar zijn? Ik gebruik inmiddels mijn TomTom abo via AppleCarPlay, maar het is mijn autistische inslag die eigenlijk vind dat het gewoon ook moet werken zoals het door de fabrikant aangegeven wordt. Maar dat lukt mij dus niet. Doe ik iets verkeerd? Of heb ik een te hoge verwachting? Edited January 22, 2024 by MarcelE 1 Quote
gjklasens Posted January 22, 2024 Posted January 22, 2024 Ik heb de Sportage en daar zie ik benzine stations POI ook niet. En staat wel dergelijk aanDit heb ik sinds de laatste update. Daarvoor werkte het wel incl de prijzenVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Recommended Posts