Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goedemiddag 

heb sins 5 weken Kia sportage Gt plusline bij het achteruit rijden hoorde je een gepingel maar nu niet meer wat kan dat zijn ? 

Posted

Nou, als je het antwoord weet: er zijn veel mensen die graag willen weten hoe je van dat 'gepingel' af komt :-) 

• Like 1
  • Haha 1
Posted
55 minuten geleden, zei Wim-A:

Nou, als je het antwoord weet: er zijn veel mensen die graag willen weten hoe je van dat 'gepingel' af komt :-) 

🤣🤣🤣🤣

Posted
Op 27-1-2024 om 15:15, zei Robbie T:

🤣🤣🤣🤣

Heb ook m’n nieuwe Sportage HEV GT plusline en deze heeft vanaf dag 1 ook geen gepingel ln reverse stand. 

zijn er nog anderen met een njeuwe Sportage vanaf productiemaand oktober 2023 dje niet meer piepen bij achteruit rijden ? Iijkt wel een update voor de nieuwste versie

Posted
6 uur geleden, zei gjklasens:

Ik heb in mijn nieuwe Sportage ook geen piep in reverse.
Ik mis het niet emoji23.png

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Da's gek. Het is altijd 'verkocht' als "verplichte veiligheidsmaatregel". En in mijn HEV (2023, maar wel met alle updates) zit het wel.

Posted (edited)

Dat gepingel hoort er blijkbaar wel op te zitten, de dealer heeft met Kia Nederland gesproken en oorzaak blijkt probleem met AVM te zijn; er mist een nieuwe update van 4 uur, deze kan je dealer er alsnog opzetten

Edited by raz
Posted
57 minuten geleden, zei raz:

Dat gepingel hoort er blijkbaar wel op te zitten, de dealer heeft met Kia Nederland gesproken en oorzaak blijkt probleem met AVM te zijn; er mist een nieuwe update van 4 uur, deze kan je dealer er alsnog opzetten

Ja ik zie het morgen wel maar het is verplicht