Robbie T Posted January 27, 2024 Posted January 27, 2024 Goedemiddag heb sins 5 weken Kia sportage Gt plusline bij het achteruit rijden hoorde je een gepingel maar nu niet meer wat kan dat zijn ? Quote
Wim-A Posted January 27, 2024 Posted January 27, 2024 Nou, als je het antwoord weet: er zijn veel mensen die graag willen weten hoe je van dat 'gepingel' af komt 1 1 Quote
Robbie T Posted January 27, 2024 Author Posted January 27, 2024 55 minuten geleden, zei Wim-A: Nou, als je het antwoord weet: er zijn veel mensen die graag willen weten hoe je van dat 'gepingel' af komt Quote
raz Posted January 31, 2024 Posted January 31, 2024 Op 27-1-2024 om 15:15, zei Robbie T: Heb ook m’n nieuwe Sportage HEV GT plusline en deze heeft vanaf dag 1 ook geen gepingel ln reverse stand. zijn er nog anderen met een njeuwe Sportage vanaf productiemaand oktober 2023 dje niet meer piepen bij achteruit rijden ? Iijkt wel een update voor de nieuwste versie Quote
gjklasens Posted February 1, 2024 Posted February 1, 2024 Ik heb in mijn nieuwe Sportage ook geen piep in reverse. Ik mis het niet Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Wim-A Posted February 1, 2024 Posted February 1, 2024 6 uur geleden, zei gjklasens: Ik heb in mijn nieuwe Sportage ook geen piep in reverse. Ik mis het niet Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Da's gek. Het is altijd 'verkocht' als "verplichte veiligheidsmaatregel". En in mijn HEV (2023, maar wel met alle updates) zit het wel. Quote
raz Posted February 1, 2024 Posted February 1, 2024 (edited) Dat gepingel hoort er blijkbaar wel op te zitten, de dealer heeft met Kia Nederland gesproken en oorzaak blijkt probleem met AVM te zijn; er mist een nieuwe update van 4 uur, deze kan je dealer er alsnog opzetten Edited February 1, 2024 by raz Quote
Wim-A Posted February 1, 2024 Posted February 1, 2024 15 minuten geleden, zei raz: een nieuwe update van 4 uur ??? Quote
Robbie T Posted February 1, 2024 Author Posted February 1, 2024 57 minuten geleden, zei raz: Dat gepingel hoort er blijkbaar wel op te zitten, de dealer heeft met Kia Nederland gesproken en oorzaak blijkt probleem met AVM te zijn; er mist een nieuwe update van 4 uur, deze kan je dealer er alsnog opzetten Ja ik zie het morgen wel maar het is verplicht IMG_4586.mov Quote
Robbie T Posted February 3, 2024 Author Posted February 3, 2024 Kia Nederland is er mee bezig komt waarschijnlijk door de laatste updates Quote
gjklasens Posted February 3, 2024 Posted February 3, 2024 Zijn wel meer SW problemen. Deze vind ik eens niet ergVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Recommended Posts