Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou, als je het antwoord weet: er zijn veel mensen die graag willen weten hoe je van dat 'gepingel' af komt :-) 

• Like 1
  • Haha 1
Geplaatst
55 minuten geleden, zei Wim-A:

Nou, als je het antwoord weet: er zijn veel mensen die graag willen weten hoe je van dat 'gepingel' af komt :-) 

🤣🤣🤣🤣

Geplaatst
Op 27-1-2024 om 15:15, zei Robbie T:

🤣🤣🤣🤣

Heb ook m’n nieuwe Sportage HEV GT plusline en deze heeft vanaf dag 1 ook geen gepingel ln reverse stand. 

zijn er nog anderen met een njeuwe Sportage vanaf productiemaand oktober 2023 dje niet meer piepen bij achteruit rijden ? Iijkt wel een update voor de nieuwste versie

Geplaatst
6 uur geleden, zei gjklasens:

Ik heb in mijn nieuwe Sportage ook geen piep in reverse.
Ik mis het niet emoji23.png

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Da's gek. Het is altijd 'verkocht' als "verplichte veiligheidsmaatregel". En in mijn HEV (2023, maar wel met alle updates) zit het wel.

Geplaatst (aangepast)

Dat gepingel hoort er blijkbaar wel op te zitten, de dealer heeft met Kia Nederland gesproken en oorzaak blijkt probleem met AVM te zijn; er mist een nieuwe update van 4 uur, deze kan je dealer er alsnog opzetten

aangepast door raz
Geplaatst
57 minuten geleden, zei raz:

Dat gepingel hoort er blijkbaar wel op te zitten, de dealer heeft met Kia Nederland gesproken en oorzaak blijkt probleem met AVM te zijn; er mist een nieuwe update van 4 uur, deze kan je dealer er alsnog opzetten

Ja ik zie het morgen wel maar het is verplicht 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...