Ronweb1 Posted January 30, 2024 Posted January 30, 2024 Goedemiddag allen, vanmiddag bericht gekregen dat mijn Stonic er staat en dat ik hem donderdag 8 februari op mag komen halen. Eindelijk is ie dan toch op zijn bestemming gekomen. Kijk er met spanning naar uit. Quote
Jim Gubbels Posted February 10, 2024 Posted February 10, 2024 Heel mooi, geniet ervan. Hoe lang was de levertijd? Ik ben voornemens om een Stonic voor mijn echtgenote te bestellen, vandaar mijn vraag. Nogmaals heel veel rijplezier gewenst! Quote
Solution Ronweb1 Posted February 17, 2024 Author Solution Posted February 17, 2024 Op 10-2-2024 om 09:58, zei Jim Gubbels: Heel mooi, geniet ervan. Hoe lang was de levertijd? Ik ben voornemens om een Stonic voor mijn echtgenote te bestellen, vandaar mijn vraag. Nogmaals heel veel rijplezier gewenst! Hallo Jim, de levertijd was best lang. Ik heb 33 weken moeten wachten. Levering is tussentijds 5 keer bijgesteld. M.vr.gr. Ron 1 Quote
Jim Gubbels Posted February 17, 2024 Posted February 17, 2024 10 uur geleden, zei Ronweb1: Hallo Jim, de levertijd was best lang. Ik heb 33 weken moeten wachten. Levering is tussentijds 5 keer bijgesteld. M.vr.gr. Ron Ron, Dank je, we gaan hem spoedig bestellen! Grtz, Jim Quote
Ronweb1 Posted February 20, 2024 Author Posted February 20, 2024 Op 17-2-2024 om 20:27, zei Jim Gubbels: Ron, Dank je, we gaan hem spoedig bestellen! Grtz, Jim Veel succes en heel veel plezier. Het is echt een heel fijne auto, m.vr.gr. Ron Quote
Recommended Posts