P.G.M Geplaatst 15 Februari, 2024 Geplaatst 15 Februari, 2024 Ik heb een kia xceed phev van november 2020. Het is me opgevallen dat wanneer ik de dimlichten aanzet, de meeste DAB zenders wegvallen. Doe ik de lampen weer uit, heb ik weer ontvangst. Zijn er meer ceed rijders die dat ook zo ervaren,en wat is de oplossing bij de garage? Vraagje: Moet de radio normaal gesproken niet overschakelen van DAB naar FM zenders bij slechte ontvangst? Quote
Murcielaygo Geplaatst 15 Februari, 2024 Geplaatst 15 Februari, 2024 Heeft je auto nog wel de originele verlichting? Of heb je LED of Xenon ingebouwd toevallig? Quote
P.G.M Geplaatst 16 Februari, 2024 Topic Starter Geplaatst 16 Februari, 2024 Mijn auto heeft zijn standaard ledverlichting. Quote
Murcielaygo Geplaatst 16 Februari, 2024 Geplaatst 16 Februari, 2024 Heb je toevallig een dimmer voor je dashboardverlichting? Zo ja, verbetert het als je die dimmer op volle helderheid zet?Ik meen me te herinneren dat iemand anders (met een andere auto) ook zoiets had. Quote
P.G.M Geplaatst 17 Februari, 2024 Topic Starter Geplaatst 17 Februari, 2024 Beste Murielaygo,jou tip heeft helaas geen effect bij mijn xceed. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.