Willem Reijnierse Geplaatst 4 Maart, 2024 Geplaatst 4 Maart, 2024 Als ik de Niro wil openen met mijn smart key gaat de bestuurders spiegel soms wel/somsniet helemal open. Als de spiegel wel (soms) in de normle stand lomt en de auto wordt vergrendeld dat klapt deze maarhalf dicht. De buitenspiegel aan de passagierskant werkt wel normal. Kan iemand op het forum mij helpen ? gr. Willem Quote
Bastiaan75 Geplaatst 5 Maart, 2024 Geplaatst 5 Maart, 2024 Klinkt als een mechanisch probleem en een bezoek aan de dealer waard. Quote
Willem Reijnierse Geplaatst 5 Maart, 2024 Topic Starter Geplaatst 5 Maart, 2024 Vanochtend nog even gecontroleerd. 3x op slot en van slot. Ging perfect. Nu maar even afwachten. Quote
Willem Reijnierse Geplaatst 4 April, 2024 Topic Starter Geplaatst 4 April, 2024 Toch naar dealer gebrcht . Tandwieltjes zijn blijkbaar gedeeltelijk afgesleten. Wordt onder de 7 jaar Kia garantie vervangen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.