kleinschmidt Posted October 15, 2005 Posted October 15, 2005 beste kia rijders, ik heb een sportage van 1997. het probleem is dat ik mijn 4wd niet inschakeld,op mijn auto zitten wielnaven met automatiche vergrendeling,het lampje op het dashbord doet het en de tussenbak wordt ingeschakeld,toch heb ik geen aandrijving aan de voor assen,aan geen van beide voorwielen dus. is er iemand die dat probleem al eens meegemaakt heeft en er een ooplossing voor heeft dan hoor ik dat graag. Quote
AJ Mol Posted October 15, 2005 Posted October 15, 2005 Beste Kleinschmidt, Ik heb het even aan onze vroegere Sportage rijder en technische Landrover kenner Aad Koene gevraagd. Zijn antwoord is: Hoi Andr?, het antwoord is even simpel als voor de hand liggend: de automatische vergrendeling van de voorwielnaven werkt niet. Uit elkaar halen, schoonmaken, invetten en terugmonteren. Daarna moet het weer werken, tenzij er iets aan kapot is. Groetjes, Aad Koene LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell" Quote
Recommended Posts