Jump to content

Recommended Posts

Posted

Goeiedag Kia Drivers,

Ik ben Erik uit Rotterdam en ben sinds gisteren in het bezit van een Kia Rio 1.5 LS van augustus 2004.

Verdere hobby's: auto's,films,muziek en niet te vergeten mijn honden,ik heb 2 dobermannen

het is altijd makkelijk om lid te zijn van een forum....je weet maar nooit waar het goed voor is:razz:

gr,

Erik

Posted

Hallo Erik,

Van harte welkom op het altijd gezellige KIA Forum. Hopelijk vind je hier de info die je zoekt of ooit nodig hebt.

Tevens wens ik je veel rijplezier met je RIO en dat alle kilometers super veel plezier mogen brengen in alle veiligheid. (ik lik wel een predikant)

Posted
Hallo Erik,

Van harte welkom op het altijd gezellige KIA Forum. Hopelijk vind je hier de info die je zoekt of ooit nodig hebt.

Tevens wens ik je veel rijplezier met je RIO en dat alle kilometers super veel plezier mogen brengen in alle veiligheid. (ik lik wel een predikant)

Dankjewel!;)

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Doberscooby,

Ook ik heet je welkom op dit forum en wens je veel plezier met je Rio. Er ligt hier inderdaad een berg kennis en informatie opgeslagen. Zo nu en dan kan het heel handig en nuttig zijn daar gebruik van te maken. Als je tijd hebt, kun je dan een paar foto's van je auto uploaden?

Hartelijke groet van

GreyGriffin

Posted

Hallo Erik,

Welkom op dit forum! Veel lees- en postplezier toegewenst.

welkoma.gif

Hallo Alex,

Om meteen een predikant te likken lijkt mij een beetje oneerbiedig.....hahahaha:mrgreen:

Posted

Hallo Erik,

Welkom op het forum en veel rijplezier gewenst vanuit het mooie Limburg.

Posted
Bedankt allemaal voor dit warme welkom:-o

ik ben de auto nu lekker aan het poetsen.....dus.....foto's volgen als die natuurlijk lekker glimt:D

gr.

Erik

Hopelijk poets je hem niet met dreft, een spons en een oud gedroogd zeemvel...

Posted (edited)
Hopelijk poets je hem niet met dreft, een spons en een oud gedroogd zeemvel...

ik doe het altijd met jif,een schuurspons,staalborstel,glansspoelmiddel van de vaatwasser en droog hem met een f

Edited by Doberscooby
Posted

Nou, dat is een schoone auto! Hij ziet er goed uit.

Doberscooby, veel plezierige rijkilometers toegewenst!:clap:

Posted
Nou, dat is een schoone auto! Hij ziet er goed uit.

Doberscooby, veel plezierige rijkilometers toegewenst!:clap:

Dankjewel.....plezierige kilometers zal best wel lukken:lol:

gr,

Erik

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Erik,

Hij ziet er strak uit! Vind je het geen probleem dat op sommige foto's je kenteken te zien is? Ik ben een beetje een privacy-ridder en ga in zo'n geval even tekeer met het Photoshop-kwastje. Veel plezier met de Rio!

Groet van

GreyGriffin

Posted
Hallo Erik,

Hij ziet er strak uit! Vind je het geen probleem dat op sommige foto's je kenteken te zien is? Ik ben een beetje een privacy-ridder en ga in zo'n geval even tekeer met het Photoshop-kwastje. Veel plezier met de Rio!

Groet van

GreyGriffin

Dankje;)......het kenteken maakt mij niet uit hoor.......wat moeten ze ermee....ze kunnen de gegevens bij de rdw site zien maar verder.....

gr.

Erik