Doberscooby Posted November 14, 2009 Posted November 14, 2009 Goeiedag Kia Drivers, Ik ben Erik uit Rotterdam en ben sinds gisteren in het bezit van een Kia Rio 1.5 LS van augustus 2004. Verdere hobby's: auto's,films,muziek en niet te vergeten mijn honden,ik heb 2 dobermannen het is altijd makkelijk om lid te zijn van een forum....je weet maar nooit waar het goed voor is:razz: gr, Erik Quote
Alex VB Posted November 14, 2009 Posted November 14, 2009 Hallo Erik, Van harte welkom op het altijd gezellige KIA Forum. Hopelijk vind je hier de info die je zoekt of ooit nodig hebt. Tevens wens ik je veel rijplezier met je RIO en dat alle kilometers super veel plezier mogen brengen in alle veiligheid. (ik lik wel een predikant) Quote
Doberscooby Posted November 14, 2009 Author Posted November 14, 2009 Hallo Erik,Van harte welkom op het altijd gezellige KIA Forum. Hopelijk vind je hier de info die je zoekt of ooit nodig hebt. Tevens wens ik je veel rijplezier met je RIO en dat alle kilometers super veel plezier mogen brengen in alle veiligheid. (ik lik wel een predikant) Dankjewel! Quote
Guest GreyGriffin Posted November 14, 2009 Posted November 14, 2009 Hallo Doberscooby, Ook ik heet je welkom op dit forum en wens je veel plezier met je Rio. Er ligt hier inderdaad een berg kennis en informatie opgeslagen. Zo nu en dan kan het heel handig en nuttig zijn daar gebruik van te maken. Als je tijd hebt, kun je dan een paar foto's van je auto uploaden? Hartelijke groet van GreyGriffin Quote
Smart Posted November 14, 2009 Posted November 14, 2009 Hallo Erik, Welkom op dit forum! Veel lees- en postplezier toegewenst. Tevens wens ik je veel rijplezier met je RIO en dat alle kilometers super veel plezier mogen brengen in alle veiligheid. (ik lik wel een predikant) Hallo Alex, Om meteen een predikant te likken lijkt mij een beetje oneerbiedig.....hahahaha:mrgreen: Quote
Defries Posted November 14, 2009 Posted November 14, 2009 Dooberscooby welkom op het forum en veel rijplezier. Stuur eens een foto dat is altijd plezierig! Groeten jan. Quote
Relena Posted November 14, 2009 Posted November 14, 2009 Hallo Erik, Welkom op het forum en veel rijplezier gewenst vanuit het mooie Limburg. Quote
Doberscooby Posted November 14, 2009 Author Posted November 14, 2009 Bedankt allemaal voor dit warme welkom:-o ik ben de auto nu lekker aan het poetsen.....dus.....foto's volgen als die natuurlijk lekker glimt:D gr. Erik Quote
Rick Horst Posted November 15, 2009 Posted November 15, 2009 welkom erik en we kunnen niet wachten op foto's rick Quote
Alex VB Posted November 15, 2009 Posted November 15, 2009 Bedankt allemaal voor dit warme welkom:-oik ben de auto nu lekker aan het poetsen.....dus.....foto's volgen als die natuurlijk lekker glimt:D gr. Erik Hopelijk poets je hem niet met dreft, een spons en een oud gedroogd zeemvel... Quote
Doberscooby Posted November 16, 2009 Author Posted November 16, 2009 (edited) Hopelijk poets je hem niet met dreft, een spons en een oud gedroogd zeemvel... ik doe het altijd met jif,een schuurspons,staalborstel,glansspoelmiddel van de vaatwasser en droog hem met een f Edited November 16, 2009 by Doberscooby Quote
Doberscooby Posted November 16, 2009 Author Posted November 16, 2009 (edited) Nou hier is die dan......schoon en wel.... gr, Erik Edited September 17, 2010 by Doberscooby Quote
Smart Posted November 16, 2009 Posted November 16, 2009 Nou, dat is een schoone auto! Hij ziet er goed uit. Doberscooby, veel plezierige rijkilometers toegewenst! Quote
Doberscooby Posted November 16, 2009 Author Posted November 16, 2009 Nou, dat is een schoone auto! Hij ziet er goed uit. Doberscooby, veel plezierige rijkilometers toegewenst! Dankjewel.....plezierige kilometers zal best wel lukken:lol: gr, Erik Quote
Guest GreyGriffin Posted November 17, 2009 Posted November 17, 2009 Hallo Erik, Hij ziet er strak uit! Vind je het geen probleem dat op sommige foto's je kenteken te zien is? Ik ben een beetje een privacy-ridder en ga in zo'n geval even tekeer met het Photoshop-kwastje. Veel plezier met de Rio! Groet van GreyGriffin Quote
Doberscooby Posted November 17, 2009 Author Posted November 17, 2009 Hallo Erik,Hij ziet er strak uit! Vind je het geen probleem dat op sommige foto's je kenteken te zien is? Ik ben een beetje een privacy-ridder en ga in zo'n geval even tekeer met het Photoshop-kwastje. Veel plezier met de Rio! Groet van GreyGriffin Dankje;)......het kenteken maakt mij niet uit hoor.......wat moeten ze ermee....ze kunnen de gegevens bij de rdw site zien maar verder..... gr. Erik Quote
Recommended Posts