Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag de eerste update laten instaleren van de navigatie.

Echter geeft het systeem aan bij het opstarten dat de navigatie verouderd is en geüpdate dient te worden.

Nu weet ik dat deze melding bij mijn vorige Sportage na verloop van tijd verdween.

Gebeurt dat bij deze Sportage 5 ook?

Hoor het graag.

• 4 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst (aangepast)

Goedenavond, de update strandt al bij mijn PC: 

Iemand die een suggestie heeft hoe u verder?

Ik zou niet weten waar hij al zou moeten draaien op mijn PC.

Schermafbeelding 2024-06-28 225102.png

aangepast door Takkie
Geplaatst

Je hebt nu de updater op je pc geïnstalleerd; die kun je nu opstarten.
Kies dan je autotype en de update die je wilt downloaden. Wijs dan de usb-stick aan waarop je de update gaat downloaden. Dan begint het binnenhalen van de update; dat kan best even duren.

Daarna met die stick naar de auto; die moet vanzelf gezien worden en de rest gaat automatisch. Ook hier: het kan even duren.

Geplaatst

Dan heb je het Kia Update bestand blijkbaar al een keer gedownload èn geïnstalleerd.

Zal je toch op je pc  moeten zoeken naar de link of kijken waar het geïnstalleerd bestand staat, en dan die Kia navigatie updater starten.

Laatste versie voor de Sportage NQ5 is van oktober 2023. Bestand grootte is 23GB

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...