Ludo Nieste Geplaatst 2 April, 2024 Geplaatst 2 April, 2024 Vandaag de eerste update laten instaleren van de navigatie. Echter geeft het systeem aan bij het opstarten dat de navigatie verouderd is en geüpdate dient te worden. Nu weet ik dat deze melding bij mijn vorige Sportage na verloop van tijd verdween. Gebeurt dat bij deze Sportage 5 ook? Hoor het graag. Quote
Aad Hessler Geplaatst 28 April, 2024 Geplaatst 28 April, 2024 (aangepast) Ik update zelf via het update programma van Kia, dan weet je zeker dat je de laatste update hebt. Programma met uitleg te downloaden bij Kia. https://update.kia.com/EU/NL/updateGuide 28 April, 2024 aangepast door Aad Hessler Quote
Marinus 22 Geplaatst 27 Juni, 2024 Geplaatst 27 Juni, 2024 Kun je eenvoudig zelf doen via deze link van KIA er word stap voor stap uitleg gegeven goed beschreven. Ik ben zelf geen held in dit soort dingen maar het is mij toch gelukt. https://update.kia.com/EU/NL/navigationUpdate Quote
Takkie Geplaatst 28 Juni, 2024 Geplaatst 28 Juni, 2024 (aangepast) Goedenavond, de update strandt al bij mijn PC: Iemand die een suggestie heeft hoe u verder? Ik zou niet weten waar hij al zou moeten draaien op mijn PC. 28 Juni, 2024 aangepast door Takkie Quote
Wim-A Geplaatst 28 Juni, 2024 Geplaatst 28 Juni, 2024 Je hebt nu de updater op je pc geïnstalleerd; die kun je nu opstarten. Kies dan je autotype en de update die je wilt downloaden. Wijs dan de usb-stick aan waarop je de update gaat downloaden. Dan begint het binnenhalen van de update; dat kan best even duren. Daarna met die stick naar de auto; die moet vanzelf gezien worden en de rest gaat automatisch. Ook hier: het kan even duren. Quote
cismo14 Geplaatst 28 Juni, 2024 Geplaatst 28 Juni, 2024 Dan heb je het Kia Update bestand blijkbaar al een keer gedownload èn geïnstalleerd. Zal je toch op je pc moeten zoeken naar de link of kijken waar het geïnstalleerd bestand staat, en dan die Kia navigatie updater starten. Laatste versie voor de Sportage NQ5 is van oktober 2023. Bestand grootte is 23GB Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.