Ga naar inhoud

Ik bevindt me op de kaart in Engeland ipv in Nederland??

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Hallo, 

Gisteren trotse eigenaar geworden van mijn tweede C'eed sw. 

Van 2011 tot 2016 een C'eed sw 2010 model (BJ 11-2009)  2.0 cvvt gehad. Vermoed dat ex destijds wel hier op het forum heeft rondgehangen.  Zag ook dat die auto nog steeds rondrijdt, dus wellicht 'hallo' aan de huidige eigenaar van deze auto. 

Nu heb ik mezelf een C'eed sw 1.6 gdi uit 2013 aangeschaft. Heerlijke auto. Flinke rit naar huis gemaakt. Er is alleen een puntje....  

Het GPS signaal wijkt af van de locatie waar ik ben. Vanaf ophalen tot thuis klopt wel de afstand ongeveer die er tussen de punten zit, op de kaart gezien. Ik bevindt me alleen in Engeland ipv in Nederland op de kaart. Ik kan wel een route instellen, krijg dan ook een route te zien naar het juiste adres. 

Ik heb al eea gelezen op interneten en heb nu het vermoeden dat er iets met de GPS is. Hoe kan ik in het systeem zien of er verbinding is met de GPS satellieten? En zijn er nog andere mogelijkheden/opties die ik kan checken? 

Alvast bedankt. 

aangepast door Fabiën Morra

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...