Ga naar inhoud

Elektronica storingen Niro 2023


BertV

Aanbevolen Berichten

Sinds mei vorig jaar ben ik in het ,helaas  ongelukkige, bezit van een nieuwe Niro HEV Dynamic en die heeft nu wederom een drietal  storingen. Het controle lampje van het SOS systeem brandt bij koud weer het eerste half uur en gaat daarna vanzelf weer uit.  De tweede storing is dat de temperatuurinstellingen als de auto enkele dagen niet wordt gebruikt allemaal  weg zijn.  Hij onthoudt ze dus niet. Verder lukt bellen vrijwel nooit langer dan enkele minuten, daarna wordt de verbinding verbroken. Verschillende telefoons getest, maar het ligt echt aan de auto. Helaas lukt het Janssen Kerres Kerkrade niet om iets op te lossen en geldt de garantie daar tot aan de voordeur. Misschien liggen deze storingen nog aan het feit dat Kia mij een schade auto in de maag gesplitst  heeft en die geweigerd heeft terug te nemen. Mocht iemand een oplossing weten dan repareer ik zelf wel. Voor de volledigheid moet ik nog vermelden dat Kia alle schades die bij de nieuwe auto al slecht hersteld waren nogmaals aanbiedt te herstellen. Daar heb ik met twee schadebedrijven contact over gehad en beide raden mij dat af, daar wordt de auto nog slechter van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat een gedoe. Ik snap het niet helemaal. Misschien ligt dat aan mij. 

- Is een nieuwe Niro HEV uit 2023 zoals in de 1e regel staat of is het een 2e hands schade-auto die door Jansen-Kerres aan u verkocht is.

- Heeft u inzicht in de schade of is verzwegen dat de auto schade gehad heeft?

- Is Jansen-Kerres Kia dealer, bovag dealer of ’handelaar-op-de-hoek’ die soms beter kan zijn dan merkdealer?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Auto is nieuw gekocht. Ben eerste eigenaar, maar de auto blijkt een ordinaire schade auto te zijn. Schades zijn verzwegen. En ja Janssen Kerres is KIA Dealer en inmiddels overgegaan naar HEDIN. Dat maakt verder niet uit, want dezelfde oplichters lopen er nog gewoon rond. De importeur doet er ook niets mee. U begrijpt wel dat dit mijn laatste Kia  is geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...