Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Storing motorlampje Kia Sportage uit 2011 4 wiel aangedreven

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb een Kia Sportage uit 2011 en steeds gaat het motorlampje aan. Als laatst gaf hij aan dat er iets was met het differentieel. Hebben ze nagekeken en gedeelte vervangen. Gereden geen problemen meer nu na ongeveer 200 kilometer gaat het lampje weer aan. Tevens start hij niet altijd meteen met de startknop. Heeft iemand hier ook problemen mee gehad en wat zou het kunnen zijn. Ik ben al diverse malen terug geweest naar de garage maar ze kunnen niet vinden wat het is.

Geplaatst

Ik heb sinds vorige week precies hetzelfde op mijn Sportage HEV van 2022. Ze zijn er al een week mee bezig. Als het goed weten ze wat het is en zijn de onderdelen ook al binnen, alleen moet het nog gemonteerd worden,

Geplaatst

Dan valt dit nog binnen de garantie. Kan je mij vertellen wat ze hebben kunnen vinden. Ik heb wel geen hybride maar misschien kan het toch hetzelfde euvel zijn.

Geplaatst

Foutcode 4064200, ze hebben Front Active Purge Sensor vervangen, helaas de volgende dag zelfde probleem.

Ze zeggen nu dat het komt doordat de waterpomp koelvloeistof door de bekabeling heeft gedrukt, waardoor de sensor deze error geeft.

Ze zijn dus nog bezig om deze bekabeling wat onder koelvloeistof zit te vervangen.

• 1 maand later...
Geplaatst
Op 28-4-2024 om 10:34, zei Francina:

Ik heb een Kia Sportage uit 2011 en steeds gaat het motorlampje aan. Als laatst gaf hij aan dat er iets was met het differentieel. Hebben ze nagekeken en gedeelte vervangen. Gereden geen problemen meer nu na ongeveer 200 kilometer gaat het lampje weer aan. Tevens start hij niet altijd meteen met de startknop. Heeft iemand hier ook problemen mee gehad en wat zou het kunnen zijn. Ik ben al diverse malen terug geweest naar de garage maar ze kunnen niet vinden wat het is.

Misschien kijken bij forum Sportage 4 dit is het forum voor de sportage 5

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...