ehombie Geplaatst 1 Mei, 2024 Geplaatst 1 Mei, 2024 Beste, Ik sta op het punt om een mooie Xceed te kopen, alleen ik merkte dat de kofferklep niet keyless te openen is indien de auto is gesloten (met sleutel in de hand/broekzak). Dit hoort toch zo te werken? Althans dat was bij mijn BMW 5serie zo EN mijn huidige kia rio3 UB. De verkopende partij gaat dit nu netjes verhelpen, maar die weet niet of dit hoort of niet. kofferklep sluit/opent immers wel met de afstandbediening én auto geopend. Er is nu foutmelding omtrent (inactive bumper antenne). Ik heb de auto (nog) niet in bezit dus ga niet verder diagnosticeren, daarnaast moet ik bij dit model kosten maken om aan stroomschema's te komen en werkingprincipe volgens kia. Ik vermoed dat er iets mis is gegaan met de trekhaakmontage... *Ik weet dat hij ook een smart opening functie heeft...maar die werkt dan natuurlijk ook niet. Instelling in Vehicle settings omtrens deze functie staan op actief/aan Quote
HansH Geplaatst 29 Mei, 2024 Geplaatst 29 Mei, 2024 @ehombie Over de smart tailgate functie heb ik in de handleiding op blz. 5-32 en 5-33 het volgende gevonden (bijlages). Zo heb ik het ingesteld en dat werkt gewoon. Als dat bij jou niet zo is dan is er idd iets aan de hand. Suc6. Hans 1 Quote
ehombie Geplaatst 29 Mei, 2024 Topic Starter Geplaatst 29 Mei, 2024 wederom merci! inderdaad achterklep is te opnemen met sleutel in broekzak indien wagen gesloten. achterbumper antenne was defect (ook een foutcode). vervangen en alle functies werken weer. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.