bussum Posted November 21, 2009 Posted November 21, 2009 hoi heb sinds juni mijn nieuwe kia sportage 2009 geweldige auto ben er heel blij mee vooral om dat mijn kinderen nog al lang zijn heb een zee van ruimte achter in nu kan je teminsten normaal zitten lekkere grote achterbak en het instappen is ook lekker met zo hoge auto heb er nu 4000 km mee gereden geen problemen lust wel een slokje maar dan had ik een hybride moeten kopen de kleur is ook wel appart pistongray heb hier voor gekozen omdat je op wit of zwart alles ziet en heb altijd metalic grijs gehad bij mijn vorige auto's een min puntje wel gevonden het klokje geeft geen 24uur aanduiding aan dat is wel jammer maar dat went wel denk ik ben er heel blij mee groetjes bussum Quote
Alex VB Posted November 21, 2009 Posted November 21, 2009 Hallo Bussum, Hartelijk welkom op het altijd gezellige KIA (Club) Forum.. Van harte met je sportage en ik wens je veel plezier en veilige kilometers... En foto's zijn welkom... Quote
Guest GreyGriffin Posted November 21, 2009 Posted November 21, 2009 Hallo bussum, Welkom op dit forum! Goed om te horen dat je Sportage bevalt. Net als Alex VB hierboven zou ik er aan toe willen voegen: als je tijd hebt graag een paar foto's! Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Relena Posted November 21, 2009 Posted November 21, 2009 Welkom op dit forum Bussum, vanuit het mooie Limburg. Groetjes, Relena Quote
Rick Horst Posted November 21, 2009 Posted November 21, 2009 welkom. foto's zijn idd welkom van dat klokje ervaar ik ook. ik heb hem in mijn picanto niet eens zitten. gelukkig zit er op de radio wel een klokje (24h). in de celica heb ik ook alleen 12 uurs aanduiding. maar zoals je zei het went wel Quote
Smart Posted November 21, 2009 Posted November 21, 2009 Welkom Bussum, Op dit liefdevolle forum waar iedereen zijn/haar hart mag uitstorten over van alles en nog wat m.b.t. de heilige koe. Veel lees- en postplezier toegewenst. Ja, en al zolang lid en nog geen foto's geplaatst...... Quote
Guest GreyGriffin Posted November 21, 2009 Posted November 21, 2009 Het klokje in de Picanto is ook van het '12-uurs-model'. Maar daar valt toch wel mee te leven? GreyGriffin Quote
Recommended Posts