Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Eigenlijk best tevreden over mijn 2021 HEV Niro. Nu op voor de 2e kleine beurt. Enige klacht is over de af en toe nerveuzig-spontane autohold handrem functie, auto rijdt soms ineens weg.

Is dat notmaal?

Wisserbladen heb ik het rubber zelf vernieuwd, alleen bij de achter wisser kreeg ik het oude rubber er niet uit, nieuwe bosch dus.

Michelin banden lijken nog OK na 21.000 km.  Maar tips zijn welkom ....

NB Hankook banden schijnen de betere te zijn nu,maar  wel of geen 4 seizoens? 16 if 17 inch voorkeur? Heb nu 16. Op zoek naar een 17 inch velgensetje de moeite waard?

aangepast door fiddler
  • fiddler heeft de titel gewijzigd in Niro 2e beurtje tips?
Geplaatst

Als autohold aan staat dan ging onze Niro HEV 2019 nooit zelf rijden, ook niet na minuten lang stilstaan. Dat gebeurd pas als je het gaspedaal aanraakt. Datzelfde geld ook voor onze nieuwe Niro EV 2024.

Als dat dus niet zo is dan zou ik daar zeker even naar laten kijken.

Geplaatst

Auto Hold is niet voor niets Auto Hold. Die mag inderdaad niet na enige tijd vanzelf loskomen. Heb ik ook niet op mijn Niro "23.

Wat betreft je banden. Persoonlijk zou ik nooit voor All Season banden kiezen want, in mijn beleving, is dat altijd een compromis tussen een goede zomer- en een goede winterband. Vanuit mijn LM heb ik wel all seasons maar voor de winter heb ik toch echte winterbanden. Mede ook omdat ik voor werk vrij regelmatig in de DACH landen vertoef.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...