wimkia Geplaatst 19 Juni, 2024 Geplaatst 19 Juni, 2024 Hoi, Mijn Niro HEV DYNAMIC PLUS LINE is binnen na 13 maanden wachten. Nu heb ik een foto gehad van de dealer met betrekking tot de Bagagevloer. In mijn 2020 editie had ik van die zwarte bagageverhogers die ik verwijderd had om een dieper bak te maken voor mijn honden. In de nieuwe is sprake van een bagage in hoogte verstelbare vloer. Daarin zit een hulpmiddel voor defecte banden maar niks in hoogte lijkt het. Ik wil namelijk een rubber bak hebben in de bagageruimte. Hoe werkt dat hoogte verstelbaar gedeelte? Kan ik de rubbermat pakken voor een DPL editie of moet in iets doen zodat ik wat diepte win zoals in de 2020 editie? Het lijkt nu of dat het nieuwe model al een lagere indeling heeft. Quote
wimkia Geplaatst 20 Juni, 2024 Topic Starter Geplaatst 20 Juni, 2024 Door te verlagen wordt de bak nu zo…. Quote
chippie777 Geplaatst 20 Juni, 2024 Geplaatst 20 Juni, 2024 Zoals je laatste foto heb ik het ook gedaan en door op een plastic mat met een verhoging dat het een lage bak wordt. Werkt prima. Of bedoel je wat anders? Quote
wimkia Geplaatst 25 Juni, 2024 Topic Starter Geplaatst 25 Juni, 2024 Ik leg er een originele rubber mat deksel op. Voor de zekerheid doe ik er ook een beschermhoes voor de hondenharen in de bagageruimte. Quote
wimkia Geplaatst 25 Juni, 2024 Topic Starter Geplaatst 25 Juni, 2024 (aangepast) Op 20-6-2024 om 14:38, zei chippie777: Zoals je laatste foto heb ik het ook gedaan en door op een plastic mat met een verhoging dat het een lage bak wordt. Werkt prima. Of bedoel je wat anders? Kunnen die zijsteuntjes bij de klep ook nog weg? ik bedoel de verlenging van de wielbakken waardoor er nu vakken ontstaan links en rechts 25 Juni, 2024 aangepast door wimkia Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.