Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik zou graag de verlichting van mijn nieuwe Niro (2024) willen laten aanpassen zodat de stadsverlichting (Heartbeat LED) samen met de achterlichten branden in de stand "Auto". Bij de auto's van de VAG-groep was dit mogelik  middels VAG-com (VCD).

Weet iemand of voor KIA ook zo'n soort software beschikbaar is of waar ik eenvoudige aanpassingen door kan laten voeren?

Gr.

Philip 

Geplaatst

Deze vraag komt met regelmaat langs op de diverse delen van het forum, maar er is nog nooit een positief antwoord gekomen. VAG regelt heel veel met CANbus, Kia/Hyundai veel minder, dus ik ben er redelijk zeker van dat je pech hebt.

Overigens was bij de introductie van DRL juist 1 van de "selling points" dat de achterlichten NIET branden, omdat dan het contrast met remmen beter zou zijn.

Helaas denken heel veel mensen dat ze met DRL licht aan hebben en rijden dus bij duister zonder fatsoenlijk licht en dus ook geen achterlicht. Of ze zetten het licht 1 klik aan en rijden met stadslicht; wel licht van achter, maar voor zie je zelf niets...

Geplaatst

Murcielaygo,

bedankt voor je snelle reply.👍

Jammer dat KIA dit zo heeft afgeschermd... Ik zet de verlichting gewoon continue aan. Gelukkig gaan ze gewoon uit als je het contact uit zet en krijg je geen irritante reminder!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...