Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goede avond,

ik ben nieuw op dit forum om op een spoedvraag een hopelijk antwoord te krijgen;

Mijn dochter is op 07-07 op vakantie naar Turkije gereden en gisteren de 11-07  aangekomen. Ze rijdt een Kia Sportage uit 2017 (produktie 2016) en het is een 1.6 benzine. Onderweg zijn opeens heel veel dashbord lampjes gaan branden en volgens meerdere forums zou dit de vacuümpomp kunnen zijn. Nu heb ik via Partslink24 met het chassisnummer een origineel nummer gevonden van de vacuümpomp, maar ik ben niet zeker of er meerdere vacuümpompen op deze auto zitten. Het OEM nummer van degene die ik gevonden heb is de 59200-D3000. Omdat zij daar zit en ik hier in NL het een en ander voor haar kan opzoeken wil ik graag weten of dit met zekerheid de juiste pomp is.  Kan iemand op dit forum dit mij bevestigen zodat ik haar de juiste info kan geven.  foto is toegevoegd. Alvast dank voor de eventuele hulp. 

PHOTO-2024-07-12-22-33-36.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...