KiaNed Geplaatst 15 Juli, 2024 Geplaatst 15 Juli, 2024 (aangepast) Hoi net een Kia E niro 2021 aangeschaft. Tijdens de testrit was deze zeer stil en kwamen er geen geluiden van achter (aandrijving). Nadien tot koop overgegaan. Tijdens het optrekken van 40 tot 100 hoor ik een soort zoemend/joelend geluid van onder de achterbank komen. Is dit normaal of iets van een aandrijving probleem? Kan het cupping zijn? De verkoper heeft twee nieuwe voorbanden geïnstalleerd. Het geluid stopt na het optrekken. Vergeleken met de EC4 van Citroën vind ik het een enorm verschil. Is dit bekend van de Kia E-Niro? 15 Juli, 2024 aangepast door KiaNed Fouten Quote
Evert Mulder Geplaatst 15 Juli, 2024 Geplaatst 15 Juli, 2024 Ken het weergegeven geluid/probleem niet. Stel je vraag anders ook in het tweakers Niro forum https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/79577152#79577152 Quote
Bram E-Niro Geplaatst 8 Augustus, 2024 Geplaatst 8 Augustus, 2024 Op 15-7-2024 om 20:59, zei KiaNed: Hoi net een Kia E niro 2021 aangeschaft. Tijdens de testrit was deze zeer stil en kwamen er geen geluiden van achter (aandrijving). Nadien tot koop overgegaan. Tijdens het optrekken van 40 tot 100 hoor ik een soort zoemend/joelend geluid van onder de achterbank komen. Is dit normaal of iets van een aandrijving probleem? Kan het cupping zijn? De verkoper heeft twee nieuwe voorbanden geïnstalleerd. Het geluid stopt na het optrekken. Vergeleken met de EC4 van Citroën vind ik het een enorm verschil. Is dit bekend van de Kia E-Niro? aandrijving zit voor dus denk je banden of achterwiel lagers Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.