Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Zoemend aandrijving geluid bij optrekken

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Hoi net een Kia E niro 2021 aangeschaft. Tijdens de testrit was deze zeer stil en kwamen er geen geluiden van achter (aandrijving).

Nadien tot koop overgegaan. Tijdens het optrekken van 40 tot 100 hoor ik een soort zoemend/joelend geluid van onder de achterbank komen. Is dit normaal of iets van een aandrijving probleem?

Kan het cupping zijn? De verkoper heeft twee nieuwe voorbanden geïnstalleerd. 

Het geluid stopt na het optrekken. Vergeleken met de EC4 van Citroën vind ik het een enorm verschil.

Is dit bekend van de Kia E-Niro?

aangepast door KiaNed
Fouten
  • KiaNed heeft de titel gewijzigd in Zoemend aandrijving geluid bij optrekken
  • 4 weken later...
Geplaatst
Op 15-7-2024 om 20:59, zei KiaNed:

Hoi net een Kia E niro 2021 aangeschaft. Tijdens de testrit was deze zeer stil en kwamen er geen geluiden van achter (aandrijving).

Nadien tot koop overgegaan. Tijdens het optrekken van 40 tot 100 hoor ik een soort zoemend/joelend geluid van onder de achterbank komen. Is dit normaal of iets van een aandrijving probleem?

Kan het cupping zijn? De verkoper heeft twee nieuwe voorbanden geïnstalleerd. 

Het geluid stopt na het optrekken. Vergeleken met de EC4 van Citroën vind ik het een enorm verschil.

Is dit bekend van de Kia E-Niro?

aandrijving zit voor dus denk je banden of achterwiel lagers 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...