StefanKIA Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Hallo, Ik heb sindskort een Pica, betreft een basismodel uit 2004.. Dit is de uitvoering zonder zijskirts.. Nu wil de graag gaan kopen maar kan ze nergens vinden.. Wie kan mij helpen? ALvast bedankt, Stefan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Horst Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 probeer het eens bij de dealer maar heb ze niet op de accessoirelijst zien staan dus weet het niet zeker. weet dat ze iig op de d-light zaten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kia Fan Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 Ze zijn bij de dealer te bestellen maar ze zijn niet goedkoop en moeten gespoten worden. En ik moet eerlijk zeggen..... heb ze wel eens gemonteerd gezien achteraf en dat was niet zo mooi als af fabriek.... Ik zou er nog maar eens goed over nadenken of je het wel wilt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts