Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Google maps of flitsmeister werkt niet met Radio Kia Sportage 2023 icm autoradio

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Als ik tijdens het afspelen van de Radio, (DAB+ of FM) Google Maps of Flitsmeister via de tel aan heb staan werkt dat prima. Alleen zodra er een melding over de speakers komt van Flitsmeister of Maps. schakelt het systeem naar Media.

vervolgens moet ik de Radio weer handmatig inschakelen en bij een volgende melding schakelt  deze weer naar Media.

In het verleden was dit niet zo, kan iemand vertellen waar dit aan ligt. waarschijnlijk een simpele instelling, ik heb alles geprobeerd, maar kom er niet uit.

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Geplaatst

Geen eigen ervaring, maar ik heb elders gelezen dat je Flitsmeister kunt instellen voor gebruik van A2DP OF HFP. Die eerste is streaming media (muziek), de tweede is Handsfree (telefoon).

Als ik het me goed herinner moet je die tweede instellen, dan "ziet" je systeem de melding als een gesprek en schakelt daarna terug naar de laatst gebruikte audiobron.
Instellen doe je dus in de settings van de app.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...