Albert8 Geplaatst 22 Juli, 2024 Geplaatst 22 Juli, 2024 Als ik tijdens het afspelen van de Radio, (DAB+ of FM) Google Maps of Flitsmeister via de tel aan heb staan werkt dat prima. Alleen zodra er een melding over de speakers komt van Flitsmeister of Maps. schakelt het systeem naar Media. vervolgens moet ik de Radio weer handmatig inschakelen en bij een volgende melding schakelt deze weer naar Media. In het verleden was dit niet zo, kan iemand vertellen waar dit aan ligt. waarschijnlijk een simpele instelling, ik heb alles geprobeerd, maar kom er niet uit. ik hoop dat iemand mij kan helpen. Quote
Murcielaygo Geplaatst 22 Juli, 2024 Geplaatst 22 Juli, 2024 Geen eigen ervaring, maar ik heb elders gelezen dat je Flitsmeister kunt instellen voor gebruik van A2DP OF HFP. Die eerste is streaming media (muziek), de tweede is Handsfree (telefoon).Als ik het me goed herinner moet je die tweede instellen, dan "ziet" je systeem de melding als een gesprek en schakelt daarna terug naar de laatst gebruikte audiobron.Instellen doe je dus in de settings van de app. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.