rio2003 Posted December 5, 2009 Posted December 5, 2009 Hoi, In mijn rio heb ik alleen een kmh teller alleen mis ik zelf de toerenteller op het dashboard. Nu heeft mijn vrouw daar geen moeite mee, alleen als je altijd een toerenteller heb gehad mis je het toch wel (tenminste ik zelf wel). Nu vroeg ik me af of ik een tellerbak met toerenteller kan kopen en deze (zonder al te veel moeite) op de plaats kan zetten voor degene die ik nu heb. Quote
Rick Horst Posted December 6, 2009 Posted December 6, 2009 ben ik ook wel benieuwd naar. wil het zelfde doen bij mijn picanto. zit alleen met de digitale kilometerteller en de verkrijgbaarheid. het overzetten lijkt mij geen probleem. als het goed is is de kabelboom daar op voorbereid. dus: - hoe is de kilometerstand te verzetten? (dealer) - waar te verkrijgen? (dealer/kosten) Quote
16_v Posted December 10, 2009 Posted December 10, 2009 de vraag voor jullie alle twee de kilometer stand zal op nul gaan als je een nieuwe koopt en als je een tweedehands koopt zal die die stand aan geven de dealer kan dat niet veranderen. ik weet het niet zeker of het werkt het is nog nooit geprobeert maar ik denk het wel bij een picanto of rio. want negen van de tien keer zijn alle draadbomen gelijk bij het dashboard gedeelte. Quote
Leon Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 En anders gewoon zoals we vroeger deden, een losse toerenteller monteren: http://www.gomaxx.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=666&category_id=110&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26&vmcchk=1&Itemid=26 Quote
brouwer2001 Posted December 14, 2009 Posted December 14, 2009 of zoals deze: http://link.marktplaats.nl/304015533 deze toko heeft meerdere soorten en prijzen gr ronald Quote
Rick Horst Posted December 14, 2009 Posted December 14, 2009 ik ga echt niet voor een losse meter dan maar geen toerenteller. Quote
Smart Posted December 14, 2009 Posted December 14, 2009 ik ga echt niet voor een losse meter dan maar geen toerenteller. Je kunt hem ook vastschroeven op het dashboard......! Quote
roma Posted August 30, 2010 Posted August 30, 2010 Hoi,In mijn rio heb ik alleen een kmh teller alleen mis ik zelf de toerenteller op het dashboard. Nu heeft mijn vrouw daar geen moeite mee, alleen als je altijd een toerenteller heb gehad mis je het toch wel (tenminste ik zelf wel). Nu vroeg ik me af of ik een tellerbak met toerenteller kan kopen en deze (zonder al te veel moeite) op de plaats kan zetten voor degene die ik nu heb. je kunt een andere teller in doen met toerenteller maar dan moet je nog een hele kabel trekken naar je versnellingsbak Quote
Recommended Posts