Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi,

In mijn rio heb ik alleen een kmh teller alleen mis ik zelf de toerenteller op het dashboard.

Nu heeft mijn vrouw daar geen moeite mee, alleen als je altijd een toerenteller heb gehad mis je het toch wel :mrgreen: (tenminste ik zelf wel).

Nu vroeg ik me af of ik een tellerbak met toerenteller kan kopen en deze (zonder al te veel moeite) op de plaats kan zetten voor degene die ik nu heb.

Posted

ben ik ook wel benieuwd naar. wil het zelfde doen bij mijn picanto. zit alleen met de digitale kilometerteller en de verkrijgbaarheid.

het overzetten lijkt mij geen probleem. als het goed is is de kabelboom daar op voorbereid.

dus:

- hoe is de kilometerstand te verzetten? (dealer)

- waar te verkrijgen? (dealer/kosten)

Posted

de vraag voor jullie alle twee de kilometer stand zal op nul gaan als je een nieuwe koopt en als je een tweedehands koopt zal die die stand aan geven de dealer kan dat niet veranderen.

ik weet het niet zeker of het werkt het is nog nooit geprobeert maar ik denk het wel bij een picanto of rio. want negen van de tien keer zijn alle draadbomen gelijk bij het dashboard gedeelte.

Posted
ik ga echt niet voor een losse meter :(

dan maar geen toerenteller.

Je kunt hem ook vastschroeven op het dashboard......!;)

• 8 months later...
Posted
Hoi,

In mijn rio heb ik alleen een kmh teller alleen mis ik zelf de toerenteller op het dashboard.

Nu heeft mijn vrouw daar geen moeite mee, alleen als je altijd een toerenteller heb gehad mis je het toch wel :mrgreen: (tenminste ik zelf wel).

Nu vroeg ik me af of ik een tellerbak met toerenteller kan kopen en deze (zonder al te veel moeite) op de plaats kan zetten voor degene die ik nu heb.

je kunt een andere teller in doen met toerenteller maar dan moet je nog een hele kabel trekken naar je versnellingsbak