KiaRudy Geplaatst 5 Augustus, 2024 Geplaatst 5 Augustus, 2024 Goedendag, van de een op de andere dag is het geluid in mijn Kia EV6 verandert. Het klinkt heel dof en de navigatiestem komt enkel nog maar uit 1 speaker. Ook de systeemgeluiden zijn zeer zacht. Ik heb alle instellingen 3 keer nagelopen maar alles staat goed. Is dit een bekend probleem? Weet iemand een oplossing of zal ik naar de Kia dealer moeten gaan? Alvast bedankt voor de reacties. Quote
Elhovo Geplaatst 5 Augustus, 2024 Geplaatst 5 Augustus, 2024 Ik meen ergens gelezen te hebben dat bij de eerste lichting EV6 nogal eens problemen met de audioversterker voorkomen. Dit lijkt me zo'n gevalletje. Quote
KiaRudy Geplaatst 7 Augustus, 2024 Topic Starter Geplaatst 7 Augustus, 2024 Dank voor je reactie Quote
EV6 addict Geplaatst 9 September, 2024 Geplaatst 9 September, 2024 Heb je het reset knopje naast de volume knop al geprobeerd? Of was dat voor de hand liggend en had ik dat niet moeten vragen? Quote
Marty VP Geplaatst 17 Mei, 2025 Geplaatst 17 Mei, 2025 Hoi, ik heb het zelfde probleem. Van de een op andere dat. Dit geluid en navigatie gaat niet meer via boxen. Heb je het kunnen oplossen en zo ja hoe? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.