Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Reservewiel / reparatieset Proceed

Ga naar de oplossing Opgelost door marijn.hak,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wellicht een domme vraag: waar exact ligt het reservewiel en/of reparatieset bij een Proceed GT uit 2020?

Uiteraard heb ik het instructieboekje doorgeplozen, maar dit is echt heel erg generiek. Ik kan niet terugvinden of ik een thuiskomer/reservewiel of zo'n spuitsetje heb in mijn auto en ook niet waar ik het exact terug kan vinden.

Moet je de bakken onder de "bodem" van de kofferbak weghalen en zo ja, welke is het dan? Het lijkt erop dat deze allemaal vastgeschroefd zijn.

Weet het liever van tevoren voor het geval ik toch een keer langs de weg sta en dan de halve auto moet demonteren op zoek naar een krik en wiel die er misschien niet in zitten.

Dank!

• Oplossing
Geplaatst

Het reservewiel ligt inderdaad onder de bakken. De achterste kan je er met wat moeite uit tillen. Lift ook de kruk, sleepoog, etc.

Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 met Tapatalk

Geplaatst

Bedankt voor je snelle antwoord!

Heb het meteen even gecheckt. Het is die grootste bak in het midden. Er zitten handvatten aan en dan kun je 'm vrij makkelijk omhoog tillen.

En inderdaad: wieletje en krik. Geeft toch wat rust te weten het mee te hebben.

Nogmaals dank!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...