Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Tankstations POI niet zichtbaar

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb een Sportage PHEV en na de laatste updates zijn de tankstations POI niet meer zichtbaar in navigatie scherm.

En ja het vinkje staat aangevinkt.

Vanuit KIA live kan ik wel de lijst met tankstations zien.

Verder zie ik wel oplaadpunten. Zeer irritant dus dat vinkje heb ik uitgezet.

Hebben meer PHEV rijders deze POI niet meer? Ik vond wel handig om de brandstofprijzen in beeld te zien.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Kijk even bij de POI instelling van de navigatie en zet het selectie vakje uit bij laag brandstof niveau. Dan worden de POI van pompstations altijd zichtbaar… 

Let op dat je zoom net verder staat dan 200mtr want dan kunnen zo ook niet zichtbaar zijn.

Geplaatst
Kijk even bij de POI instelling van de navigatie en zet het selectie vakje uit bij laag brandstof niveau. Dan worden de POI van pompstations altijd zichtbaar… 

Let op dat je zoom net verder staat dan 200mtr want dan kunnen zo ook niet zichtbaar zijn.

Ik heb autozoom en als ik op tankstation zelf sta zie ik het ook niet.

Geplaatst

Ik heb waarschuwing voor laag brandstof uitgezet en dan zie ik de POIs

Niet logisch eigenlijk. Bedankt voor de tip

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...