Armand Taverne Geplaatst 2 September, 2024 Geplaatst 2 September, 2024 Als ik gootlicht aanzet, gaat enkel de linkerkant groot licht aan. Ik heb de complete licht unit eruit gehad en ben tot ontdekking gekomen dat de as de tandwiel module niet beweegt. Bij Kia garage geven ze aan dat de hele koplamp vervangen moet worden. Kan iemand me vertellen hoe de binnen unit van de koplamp eruit te halen.? Quote
xtra40 Geplaatst 2 September, 2024 Geplaatst 2 September, 2024 dan zul je hem waarschijnlijk net als in de rio moeten opwarmen in een oven en het koplamp glas er eerst af moeten halen Quote
Armand Taverne Geplaatst 2 September, 2024 Topic Starter Geplaatst 2 September, 2024 Oké dankje ik ga het proberen. Maar kan je de koplamp ook helemaal uitelkaar halen? Quote
xtra40 Geplaatst 3 September, 2024 Geplaatst 3 September, 2024 dat wel maar hou er rekening mee dat dit wel een enorme klus is en er kan van alles mis gaan en zeker je koplamp glas niet verwarmen met een fohn / verfstripper Quote
Armand Taverne Geplaatst 3 September, 2024 Topic Starter Geplaatst 3 September, 2024 Opgelost en spijker plat geslagen en warm gemaakt en tussen de plastic en de naaf gedaan nu werkt alles weer 2 Quote
xtra40 Geplaatst 3 September, 2024 Geplaatst 3 September, 2024 als het werkt is het een goede oplossing Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.