Mike1971 Geplaatst 19 Oktober, 2024 Geplaatst 19 Oktober, 2024 Na 700 euro voor de airco en nog eens 420 euro voor een regelklep kwijt te zijn, kan ik de temperatuur in de auto nog steeds niet regelen . Het bedieningspaneel zou nu ook nog defect zijn. Probleem echter, nieuw niet meer te krijgen en ik kan hem tweedehands niet vinden. Er zijn verschillende soorten, kennelijk heb ik een bijzondere (twee zilverkleurige draaiknoppen en daartussen in het midden een display in de vorm van een trapezium, dus niet rechthoekig . Iemand een idee? Quote
Opa-Ei Geplaatst 19 Oktober, 2024 Geplaatst 19 Oktober, 2024 Bij onze KIA sportage 2001 had ik een nieuwe radio geplaatst, en tijdens het inbouwen de stekkers achter het bedieningspaneel niet goed verbonden, waardoor de bediening van de kachel niet goed functioneerde, ik dacht dat regelaar onder op het motorblok stuk was, daar kwam ik pas achter toen ik een nieuwe regelconnector wilde plaatsen, die ik via ALI had gekocht en die helemaal niet kapot bleek te zijn, alleen omdat ik de stekkers niet goed verbonden had, Quote
Steamboy Geplaatst 31 Oktober, 2024 Geplaatst 31 Oktober, 2024 Opa-Ei, klinkt heel bekend. Bij het inbouwen van mijn nieuwe autoradio gebeurde mij ongeveer hetzelfde. Alleen ik had geen knipperlichten en waarschuwingslichten meer. Bleek ook aan een niet goed aangedrukte connector van de waarschuwingslichten te liggen. Dus @Mike1971, controleer dit even, misschien is het probleem dan opgelost. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.