Frans van Vorsselen Geplaatst 22 Oktober, 2024 Geplaatst 22 Oktober, 2024 Hallo allemaal... Ben sinds een kleine week trotse eigenaar van de nieuwe Picanto AMT ExecutiveLine, tot zover zeeeer tevreden, echter loop ik tegen een klein probleempje aan en wel het volgende, ik wil Android Car koppelen via BlueTooth (dus draadloos) dit krijg ik echter (nog) niet voorelkaar, aangesloten via een USB-kabel krijg ik wel Android Car te zien, maar ik zou het graag draadloos willen (ben geen voorstander van allerlei losse kabels ) heb alle gechecked v.w.b. updates. Ik gebruik de Samsung Galaxy S22 ultra, Muziek afspelen lukt wel draadloos via bluetooth, iemand een idee of suggestie b.v.d Frans van Vorsselen Quote
motorfanatic Geplaatst 22 Oktober, 2024 Geplaatst 22 Oktober, 2024 Ja, het is wel mogelijk, dan moet je een Dongel aanschaffen; dat verbinden middels usb stekkertje met radio! Even kijken waar! O, ja kijk op Bol. com. Tik bij elect. Androit Auto, en zie daar verschillende mogelijkheden! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.