Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Ik zou afgelopen maandag mijn nieuwe stonic krijgen. Hij staat helemaal klaar trekhaak er onder en alles.

maar de dealer kan hem niet op kenteken zetten vanwege een technisch probleem, dat is het enige wat er wordt gezegd

meer mensen hier last van en iemand enig idee wat er aan de hand is

Posted
Op 6-11-2024 om 08:42, zei Johnkia:

Ik zou afgelopen maandag mijn nieuwe stonic krijgen. Hij staat helemaal klaar trekhaak er onder en alles.

maar de dealer kan hem niet op kenteken zetten vanwege een technisch probleem, dat is het enige wat er wordt gezegd

meer mensen hier last van en iemand enig idee wat er aan de hand is

En, ondertussen de Stonic ontvangen? Wij krijgen onze Stonic as. vrijdag, hij is op 05-11-2024 op kenteken gezet, ingangsdatum 15-11-2024. 
Wat bedoelt jouw dealer met ‘technisch probleem’? Aan de auto, of het kentekenregistratiesysteem? 
Succes in ieder geval 👍

Posted

Nee ik heb mijn auto nog steeds niet en ben hierdoor behoorlijk gedupeerd

waarschijnlijk heb jij een automaat?

ik heb inmiddels via via ( en dus niet via KIA) begrepen dat er bij de handgeschakelde versie een groot probleem is met de versnellingsbak, dit is niet met software op te lossen. Er moet waarschijnlijk een hele nieuwe versnellingsbak in.

ik ben met mijn rechtsbijstand verzekering bezig om de verkoop te annuleren.

Als dit lukt ga ik na 18 jaar KIA  overstappen naar ander merk

• 2 months later...
Posted
Op 20-11-2024 om 14:32, zei Johnkia:

Nee ik heb mijn auto nog steeds niet en ben hierdoor behoorlijk gedupeerd

waarschijnlijk heb jij een automaat?

ik heb inmiddels via via ( en dus niet via KIA) begrepen dat er bij de handgeschakelde versie een groot probleem is met de versnellingsbak, dit is niet met software op te lossen. Er moet waarschijnlijk een hele nieuwe versnellingsbak in.

ik ben met mijn rechtsbijstand verzekering bezig om de verkoop te annuleren.

Als dit lukt ga ik na 18 jaar KIA  overstappen naar ander merk

Wij hebben inderdaad een automaat, de DynamicPlusLine. Ondertussen twee maanden in bezit, mijn echtgenote is zeer tevreden met deze keuze, en ik met mijn Sportage HEV DynamicPlusline uit 2022.

Succes verder!