Jump to content

Recommended Posts

Posted

Sinds gisteren zijn wij de trotse bezitter van een Picanto 1.0 Pack Plus.

Deze is van 2013 en heeft slechts 65.000 km gereden. Voorzien van airco, elektrische ramen, elektrisch verstelbare en inklapbare buitenspiegels, led dagrijverlichting, mistlampen voor, LMV en een in hoogte verstelbare bestuurdersstoel. En o ja, een keurig bijgehouden en door Braber afgestempeld onderhoudsboekje. (Heb helaas wel anders gezien)

Deze Kia is gekocht bij Braber in Ede en wordt geleverd met het nodige onderhoud, uitlijnen en balanceren van de wielen en het overspuiten van de motorkap (deze is aangevreten door vogelpoep, en een paar kleine lakcorrecties.

nu nog even wachten tot 5 december a.s.

Wat moet er nog aan gedaan worden, dat wil ik zelf als upgrade…, trekhaak, radio/navigatie/carplay, 4 gelijke (4seizoen)banden, koplampen omzetten naar Philips White Vision H4 halogeenlampen of als het kan naar LED.

Ga hier en op Autoweek een review bijhouden. Zal t.z.t. de link plaatsen als het zover is.

groet Eric

IMG_2123.jpeg

IMG_2122.jpeg

IMG_2121.jpeg

IMG_2120.jpeg

IMG_2119.jpeg

• 2 weeks later...
Posted (edited)

Aflevering geschied op 5 december. 

Inmiddels bij Audiovolt in Almere een radio AV-D040-Q 9inch, achteruitrijcamera, bedrading- en met mooie installatieadaptor gekocht.

Deze radio is voorzien van Apple CarPlay en de telefoon zal in deze het navigatie en het DAB signaal leveren. Heb bij het bedrijf  mijn telefoon gekoppeld met deze radio en het beeld is super helder. Geluid kan ik nog niks over zeggen. De bestaande Aux en USB aansluiting is zelfs opgenomen in de aansluitstekker.

Foto’s van boven naar beneden:

1= achteraanzicht 

2 = vooraanzicht

3 = plek waar ik de microfoon heb geplaatst.

IMG_2184.jpeg

IMG_2182.jpeg

IMG_2183.jpeg

Edited by KiaPicantoVriend
Posted

Vandaag onze Kia Picanto in ontvangst genomen.
Stond prachtig gepoetst en voorzien van het nodige onderhoud klaar bij Braber in Ede.
Thuis gekomen de radio/navigatie ingebouwd.
Voor de liefhebbers foto’s toegevoegd.

De eerste indruk, lekker rijdende auto. 
Morgen worden de 4 nieuwe Vredenstein Quatrac5 4 seizoenbanden gemonteerd.
Helemaal super is het dat voor korte afstanden de radio draadloos kan worden gekoppeld.

IMG_2187.jpeg

IMG_2186.jpeg