Jannic Geplaatst 10 December, 2024 Geplaatst 10 December, 2024 Sinds een paar maanden blijft de actieradius in Kia Connect vast staan op 892km. Refreshen helpt niet. Bij de dealer werd geadviseerd om het multimedia systeem, met het knopje naast de volumeknop, te resetten. Ook dat helpt niet. Weet iemand raad? Niro dynamicline november 2019 my 2020. Quote
SatJunk Geplaatst 16 December, 2024 Geplaatst 16 December, 2024 Op 10-12-2024 om 10:56, zei Jannic: Sinds een paar maanden blijft de actieradius in Kia Connect vast staan op 892km. Refreshen helpt niet. Bij de dealer werd geadviseerd om het multimedia systeem, met het knopje naast de volumeknop, te resetten. Ook dat helpt niet. Weet iemand raad? Niro dynamicline november 2019 my 2020. Zelfde euvel heb ik ook, alleen die van mij blijft op 773km staan. Rij ook de HEV Dynamicline 2019 model 2020 Quote
LuToLu Geplaatst 16 December, 2024 Geplaatst 16 December, 2024 Hallo Jannic, Een oplossing heb ik niet maar wel hetzelfde probleem. Het rijbereik blijft bij mij ook vast staan, ik heb een Niro HEV uit 2020. En als ik de reviews bekijk in de Google Play Store zijn wij niet de enige met het probleem. Ik had verwacht dat dit wel opgepakt zou zijn maar tot op heden hebben updates van de app geen verbetering gebracht. Quote
AnderLid Geplaatst 2 Januari, 2025 Geplaatst 2 Januari, 2025 Mijn auto heeft hetzelfde probleem, de actieradius via Kia Connect blijft staan op 260 km. Vreemd genoeg geeft de app wel de goede actieradius aan als de auto gestart is. Niet heel nuttig, tenzij er iemand anders in rijdt. Springt bij stilstand weer op 260 km. In september heb ik contact gehad met de Kia helpdesk hierover. Kreeg als antwoord: "Mijn collega's van het technisch support team weten af van dit probleem en zijn druk bezig dit probleem op te lossen.". Kreeg ook de tip om te resetten, wat dus niet werkt. Afijn ruim drie maanden verder en nog geen oplossing, wat wel vreemd is omdat het eerder prima werkte en nog steeds werkt als de auto gestart is. Deze functie was wel handig, zeker bij deze auto die zo weinig verbruikt dat je de benzinestand vergeet. Quote
kia jo Geplaatst 13 Februari, 2025 Geplaatst 13 Februari, 2025 Ik heb ook dit probleem, bij mij blijft hij staan op 343 km. En de navigatie kaart geeft een blanko beeld. Dit is volgens mij gewoon een software probleem. Waarom wordt dit niet opgelost. Quote
ddk Geplaatst 10 April, 2025 Geplaatst 10 April, 2025 Bij mij blijft rijbereik op 560 km staan .alles al geprobeerd en reset enz .blijkt bekend te zijn bij kia maar zou goed komen bij nieuwe upgrade ..alleen zijn nu 6 maanden verder en nog niets bekend wanneer er een upgrade komt Quote
jwillemse Geplaatst 4 Mei, 2025 Geplaatst 4 Mei, 2025 Zelfde probleem hier. Heb ook contact gehad met de klantenservice, is inderdaad een bekend probleem. Zij zeiden nu dat het bij de volgende update verholpen/opgelost zou moeten zijn. Even afwachten dus maar. Quote
AnderLid Geplaatst 10 Juli, 2025 Geplaatst 10 Juli, 2025 Het probleem is met de nieuwe Kia app (vervanger van de Kia Connect app) nog steeds aanwezig, dezelfde resterende km stand als de auto uit staat en de juiste stand als de auto gestart is. Mijn hoop is nu de software update voor de auto nu net beschikbaar is met als datum 250226. En ja, het werkt met deze update weer als vanouds! Quote
LuToLu Geplaatst 11 Juli, 2025 Geplaatst 11 Juli, 2025 Hier ook net de laatste update geïnstalleerd in de auto, en jawel, ook hier klopt de actieradius weer in de app. Zowel in de oude Kia Connect als in de nieuwe Kia app. Quote
Jannic Geplaatst 17 Juli, 2025 Topic Starter Geplaatst 17 Juli, 2025 Bij mij functioneert de actieradius ook weer. Het updaten ging overigens heel moeilijk. De bestanden werden in de auto niet herkend. Uiteindelijk lukte het. Ik weet niet wat ik fout of Uiteindelijk goed deed. Ik heb steeds de gebruiksaanwijzing gevolgd. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.