Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia ceed audio

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo 

Ik ben sinds maand of 2 eigenaar van een kia ceed gtline 1.5 met standaard audio . 

Nu met de audio ben ik niet tevreden , mijn vraag als ik de speakers in de deuren , verander door andere zou dit beter zijn ? 

En indien ja welke zou ik best in plaatsen ? 

En is dit makkelijk te doen heb ik extra rongen nodig voor montage of passen er gewoon andere in ? 

Alvast bedankt 

Geplaatst
47 minuten geleden, zei Peter 1:

Hallo 

Ik ben sinds maand of 2 eigenaar van een kia ceed gtline 1.5 met standaard audio . 

Nu met de audio ben ik niet tevreden , mijn vraag als ik de speakers in de deuren , verander door andere zou dit beter zijn ? 

En indien ja welke zou ik best in plaatsen ? 

En is dit makkelijk te doen heb ik extra rongen nodig voor montage of passen er gewoon andere in ? 

Alvast bedankt 

Extra ringen moest dat zijn 😁

Hier nog een foto van de auto 

20241107_125310.jpg

• 1 maand later...
Geplaatst (aangepast)

De standaard speakers zijn inderdaad niet echt voor de fijnproever.

KIA verkoopt meerdere subwoofers voor in de auto erbij.

1) Met de Pioneer (zonder afstandsbedieningen) onder de voorstoel heb ik zelf ervaring: zou die niet snel aanbevelen, vooral omdat deze - een keer geïnstalleerd - dus niet makkelijk configurabel is.

2) Ik las op onderstaande threat meer over de JBL BassPro SL2

3) Zelf ben ik erg benieuwd naar https://webshop.kia.nl/accessoires/comfort/0/ZKBASSPROGO/, dat is de portable versie van JBL. Heb je meteen iets voor op de camping. 

Speakers vervangen zal wat meer moeite kosten is mijn indruk, maar heb ooit wel eens in een CEED gezeten met een Harman Kardon setje (leek op een import auto waar dit gewoon een af-fabriek iets was) en dat was wel echt goed geluid.

aangepast door WillEV
typo

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...