PoweredBy Geplaatst 24 December, 2024 Geplaatst 24 December, 2024 Beste forumleden, Ik zoek een waardige opvolger voor mijn huidige en probleemloze hybride auto maar dan volledig elektrisch. Na zoek en speurwerk ben ik tot een korte lijst gekomen van auto's waar ik een proefrit in ga maken. En één daarvan is de e-nero exclusiveline. Maar hoe herken in dat er een warmtepomp (noem je dat zo dat ding wat de accu kan verwarmen?) in de auto aanwezig is? Sommige, volgens mij de modellen tot maart 2020, kunnen niet 3 fase laden. Hoe herken in dat? Zijn die dan niet uitgerust met een CCS combo stekker? Heeft de e-nero ook een functie om de accu slijtage te controleren (ik geloof dat dit SOH heet)? Vanaf welke datum is er in het interieur het grotere bedieningsscherm geplaatst? Quote
Leader98 Geplaatst 3 Januari, 2025 Geplaatst 3 Januari, 2025 (aangepast) De warmtepomp is een zwarte kast die aan de passagierskant onder de motorkap zit. Hieronder zie je een versie met warmtepomp. Het grotere beeldscherm lijkt niet op een specifieke datum te zijn geïntroduceerd, maar meer op basis van beschikbaarheid van onderdelen. Gewoon meten bij de proefrit dus. 3 Januari, 2025 aangepast door Leader98 Quote
Leader98 Geplaatst 3 Januari, 2025 Geplaatst 3 Januari, 2025 -1 of 3 fase opladen (alleen herkenbaar door de laadklep te openen en te kijken of er in de onderste 2 gaten aansluitpennen zitten of helemaal niks, er is geen bepaalde datum waarop bij dit model naar 3 fasen laden is overgestapt). Zie https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1904968 Quote
Leader98 Geplaatst 3 Januari, 2025 Geplaatst 3 Januari, 2025 SOH weergave is niet beschikbaar in de e-Niro. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.