Hua Geplaatst 24 December, 2024 Geplaatst 24 December, 2024 hoi, een klein vraagje hier, ik moet de lampje voor de dag rijlicht vervangen. nu weet ik dat ik 2 schroeven los moet maken onder de bumper. Dan zou ik via de spatbord erbij kunnen. ik krijg nu die schroeven niet los, iemand enig idee hoe ik deze los krijg ? Quote
Anoniem123 Geplaatst 24 December, 2024 Geplaatst 24 December, 2024 (aangepast) Voorzichtig de pinnetjes eruit wippen met een platte schroevendraaier. Let op: is plastic dus kan afbreken als je te wild doet. Dus het binnenste pinnetje, dan kan je hem eruit trekken. 24 December, 2024 aangepast door MauriceDtc Quote
Hua Geplaatst 25 December, 2024 Topic Starter Geplaatst 25 December, 2024 12 uur geleden, zei MauriceDtc: Voorzichtig de pinnetjes eruit wippen met een platte schroevendraaier. Let op: is plastic dus kan afbreken als je te wild doet. Dus het binnenste pinnetje, dan kan je hem eruit trekken. gelukt bedankt voor de tip, fijne dagen ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.