JduMortier Geplaatst 27 December, 2024 Geplaatst 27 December, 2024 (aangepast) Goedendag, Ik zag een paar weken geleden een melding in mijn display dat er een nieuwe software update zou zijn. Ik heb de melding weggedrukt, in de veronderstelling dat ik deze wel even zou gaan downloaden via de Kia Navigator updater. In de Kia updater zie ik echter dat ik de nieuwste kaart al heb geinstaleerd. De melding die ik heb weggdrukt in mijn display heeft het dan over een andere update? wie weet welke update dat dan zou zijn? 27 December, 2024 aangepast door JduMortier Quote
Peter van der Vlies Geplaatst 2 Januari, 2025 Geplaatst 2 Januari, 2025 Dit is the OTA update na de release van 8-8-2024, deze kwam voor mij ook onverwacht. Uitgevoerd en bang dat de piepjes bij snelhieid geactiveerd zouden worden. Dit valt gelukkig mee. https://update.kia.com/EU/E1/updateNoticeList Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.