Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Tpms sensoren

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sinds een aantal maanden heb ik een kia ceed uit 2018. Er zaten standaard velgen om, deze heb ik inmiddels vervangen voor velgen van een proceed uit 2019. Daar volgt dan ook gelijk de vraag. Bij mijn oude standaard velgen werd de druk per band weergegeven. Bij de nieuwe velgen niet, er staat dat ik moet rijden, maar er verschijnt niets. De vorige eigenaar van de velgen gaf aan dat hij alleen een melding krijgt als de bandenspanning te laag is. Nu heb ik gelezen over een direct en indirect tpms systeem. Bij mij zit denk het directe systeem. Is het mogelijk om indirect aan direct te koppelen en de bandenspanning per band te zien of zijn daar andere tpms sensoren voor nodig? Een optie zou misschien ook kunnen zijn om de ventielen uit mijn oude velgen over te zetten. Is dat en optie en overleven de ventielen dat of is dat eenmalig gebruik?

Alvast bedankt voor de reacties!

Gr Dirk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...